غیبت انصاری و خرید جدید در تمرین پرسپولیس

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس قبل از تمرین امروز در جلسه فنی شرکت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سرخپوشان پایتخت تمرین امروز سه‌شنبه را از ساعت 12 در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی آغاز کردند.

*پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و کادر فنی نکات لازم برای بازی روز پنجشنبه برابر تیم نفت مسجد سلیمان را از روی تصاویر ویدئویی به بازیکنان منتقل کردند.

*تمرین امروز با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد و پس از آن، بازیکنان در قالب سه گروه به بازی آقا وسط پرداختند.

*سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، در یکی از گروه‌ها قرار گرفت و بر جذابیت این بازی مهیج افزود.

*در بخش بعدی، پاسکاری‌های کوتاه و بلند برای دقایقی در دستور کار قرار گرفت.

*پاسکاری تحت فشار و فوتبال هدفمند زیر نظر کادر فنی نیز انجام شد. اعضای کادر فنی جدیت بالایی در پیاده شدن تاکتیکی‌های تیمی مورد نظرشان برای بازی پیش رو داشتند و یحیی گل محمدی در ادامه، از بازیکنان می‌خواست تا برنامه‌های مختلف برای این بازی را به طور کامل انجام دهند.

*فرشاد فرجی که روز گذشته با باشگاه پرسپولیس قرارداد بست، در تمرین امروز شرکت نکرد و البته محمد انصاری هم که برای جدایی از جمع سرخ‌پوشان مشغول مذاکره با مدیران پرسپولیس است در این تمرین غایب بود.

*تمرین سه‌شنبه تیم فوتبال پرسپولیس سبک‌تر برگزار شد و بعد از 50 دقیقه به پایان رسید. بازیکنان هم پس از سرد کردن بدن‌ها، راهی رختکن شدند.

*سرخپوشان فردا چهارشنبه آخرین جلسه تمرینی پیش از دیدار برابر نفت مسجد سلیمان را برگزار و پس از آن برای حضور در اردوی پیش از بازی راهی هتل خواهند شد.

*تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15 روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نفت مسجد سلیمان و آخرین بازی در سال 1399 می‌باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید