معرفی محل جدید برگزاری جوایز آکادمی اسکار

آکادمی اسکار اعلام کرد که ایستگاه حمل و نقل یونین در لس آنجلس در کنار دالبی تیه‌تر، محل‌های برگزاری جوایز اسکار خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از هالیوود ریپورتر، با اعلام آکادمی در روز دوشنبه گفت: نود و سومین دوره جوایز اسکار حداقل در دو مکان برگزار خواهد شد.

این رویداد همانطور که پیش از این مشخص بود در سالن دالبی تیه‌تر برگزار می‌شود، اما امسال ایستگاه راه آهن یونیِن نیز در کنار این سالن به یکی از مکان‌های برگزاری اسکار تبدیل شده است. آکادمی پیش از این هم اعلام کرده بود که ممکن است مراسم اسکار در دیگر مکان‌ها نیز برگزار شود.

این اطلاعیه روز گذشته و قبل از اعلام نامزد‌های اسکار توسط پریانکا چوپرا و نیک جوناس اعلام شد.

ایستگاه یونیِن که در سال ۱۹۳۹ ساخته شده است، در طی سال‌ها محل فیلمبرداری آثار مختلفی مثل «شوالیه تاریکی بر می‌خیزد»، «بلید رانر» و «پرل هاربر» می‌شود. سالن دالبی تیه‌تر هم از سال ۲۰۰۲ و زمانی که به سالن کداک شناخته می‌شد محل برگزاری جوایز سالانه اسکار بوده است.

این اولین باری نیست که مراسم اهدای جوایز آکادمی در دو مکان برگزار می‌شود و چندین سال در طی دهه ۱۹۵۰ میلادی در دو سالن برگزار شده است.

جوایز آکادمی معمولا در ماه فوریه برگزار می‌شود، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا دو ماه به تعویق افتاده است. همینطور آکادمی مجبور شده است، محدودیت‌هایی که برای واجد شرایط شدن فیلم‌ها گذاشته بود را کمی نادیده بگیرد تا فیلم‌ها بتوانند بدون اکران در سینما‌ها برای جایزه اسکار رقابت کنند.

مراسم اهدای جوایز اکادمی اسکار در تاریخ ۲۵ آوریل (۶ اردیبهشت) اهدا خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید