مجازات سنگین برای متخلفان چهارشنبه سوری

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس هشدار داد که هنجارشکنان چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت‌ می‌مانند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: افرادی که در شب چهارشنبه سوری باعث ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی شوند برابر مقررات تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود و وسایل نقلیه آنان نیز به پارکینگ منتقل می شوند.

بر پایه مطلب دریافتی، سرهنگ کاووس محمدی یکشنبه در این باره گفت: برگزاری مراسم چهارشنبه سوری به شکل نادرست توسط عده‌ای محدود، موجب شده تا روزهای پایانی سال به روزهای نگرانی و اضطراب خانواده‌ها تبدیل شده و شاهد حوادث غم باری باشیم که بیشترین قربانیان آن، کودکان و نوجوانان هستند.

وی افزود: پلیس مخالف شادی مردم نیست و خود را موظف می‌داند که امنیت شهروندان را در تمام مراسمات برقرار کند، اما با بی نظمی و اخلال در امنیت مخالف است؛ خصوصاً در این برهه از زمان که ویروس کرونا در حال جولان دادن است و ازدحام شهروندان در چهارشنبه آخر سال قطعا زمینه را برای شیوع گسترده این بیماری خطرناک فراهم خواهد کرد.

محمدی از خانواده ها درخواست کرد که نظارت کافی بر فرزندان خود داشته باشند تا مبادا نوجوانان و جوانان با سهل انگاری و لحظه ای غفلت، حادثه ای ناگوار و گاهی جبران ناپذیر را رقم بزنند و شادی نوروز را به کام خود تلخ کنند.

دیدگاه تان را بنویسید