پیمان معادی: رئیس‌جمهور «نادان» فرانسه دین اسلام را دینی بحران‌زده در جهان خطاب می‌کند

بازیگر سینمای کشورمان گفت: همه ما می دانیم بزرگ ترین اجتماع مسلمانان در فرانسه هستند ولی رئیس‌جمهور «نادان» فرانسه دین اسلام را دینی بحران‌زده در جهان خطاب می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پیمان معادی، بازیگر سینمای ایران که این روزها برای بازیگری در چندین پروژه در فرانسه به سر می برد در گفت و گویی اینترنتی با یک زن فرانسوی گفت: در فرانسه اینطور به نظر می رسد که همه می دانند که فرانسوی بودن به چه معنا است و فکر می کنند این هویت ملی روی ایده آل های جهانی جمهوریت بنا شده است. برابری ، آیا این واقعیت دارد؟

معادی گفت:‌ همه ما می دانیم بزرگ ترین اجتماع مسلمانان در فرانسه هستند ولی رئیس‌جمهور «نادان» فرانسه دین اسلام را دینی بحران‌زده در جهان خطاب می‌کند. 

وی ادامه داد: من فکر می کنم هویتی که نتواند پذیرای گونه های دیگری باشد یک هویت بحران زده است این انتظار جذب شدن در کشور میزبان خود امری مساله دار است ما نباید روی مهاجران فشار آوریم که با جامعه میزبان ادغام شوند به جای آن باید این سوال را از خود بپرسیم که ما به عنوان یک کشور میزبان چقدر می توانیم ذهنمان را باز کنیم. تا بتوانیم پذیرای همنوعان خود باشیم. این باید شیوه راهبری باشد.

حجم ویدیو: 8.27M | مدت زمان ویدیو: 00:01:28 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید