معلمان مدارس غیردولتی هم عیدی می گیرند؟

مدیرکل مراکز و مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: موسسین باید نسبت به پرداخت عیدی معلمان مدارس غیردولتی اقدام کنند و کم‌کاری نسبت به این موضوع از سوی موسسه پذیرفته نیست

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مدیرکل مراکز و مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: موسسین باید نسبت به پرداخت عیدی معلمان مدارس غیردولتی اقدام کنند و کم‌کاری نسبت به این موضوع از سوی موسس پذیرفته نیست چراکه مطابق قانون کار موسس و معلم قرارداد کاری امضا می‌کنند و معلم مشمول حمایت‌های آن قانون می‌شود.

سعید صالح درباره حق بیمه معلمان شاغل در مدارس غیردولتی تاکید کرد: موسسین باید نسبت به پرداخت عیدی معلمان مدارس غیردولتی اقدام کنند و کم‌کاری نسبت به این موضوع از سوی موسسه پذیرفته نیست چراکه مطابق قانون کار موسس و معلم قرارداد کاری امضا می‌کنند و معلم مشمول حمایت‌های آن قانون می‌شود و براساس ماده 25 و 26 قانون، عیدی شامل معلمان غیردولتی می‌شود و موسسه موظف به پرداخت این مورد است.

صالح در خصوص دستورالعمل رسیدگی به تخلفات مدیران و موسسان مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی بیان کرد: این دستورالعمل به تصویب شورای سیاستگذاری رسید که این موضوع در راستای قوانین آموزش و پرورش و حقوق موسسان و مدیران مدارس و مراکز دولتی در اجرای مناسب ماده ۳۵ و ۳۶ قانون تأسیس مدارس و مراکز غیر دولتی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی، مدیرکل مراکز و مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: در این دستورالعمل بخش‌های مختلفی مانند چگونگی تشکیل پرونده در صورت اخذ شکایت یا دریافت شیوه نامه تعیین شده از مرحله تشکیل پرونده بررسی و صدور اجرای چارچوب قانون مشخص و در اختیار ادارات آموزش و پرورش و موسسان قرار می گیرد.

  • ننه جان ارسالی در

    ننه جان بگو چه قدر حقوق می گیرند؟! آیا بیمه هستند!؟ و . . .

  • شایسته ارسالی در

    پس چرا به ما عیدی ندادن؟

  • ناشناس ارسالی در

    دقیقا دو سال ،، گذشت و حقوق ما را نداد ن،، هرچه‌، منطقه دو تهران،، رفتیم شکایت کردیم محل نذاشتن. خونه نشین شدیم،، رسیدگی نشده. عیدی پیشکش.

  • عالیه رستمی ارسالی در

    آره حتما دادن والا ما که ده سال تو این مدارس تدریس میکنیم یک بار هم عیدی نگرفتیم موسسین محترم دور زدن و خوب بلدن یک برگه سفید میزارن جلوت میگن امضا کن عیدی که نگرفتی باید امضا کنی نکنی هم میگن بسلامت هرجای دیگه هم بریم اسمون همین رنگه این مسئله جای رسیدگی داره فقط حرف بزنن که باید بدین نمیشه باید نظارت دقیق دقیق بشه

دیدگاه تان را بنویسید