میزبانی تیم اماراتی از تراکتور در سمنان!

باشگاه شارجه اعلام کرد آمادگی میزبانی از مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آسیا و حریفان خودش را در ورزشگاه منطقه سمنان شهر شارجه خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بدر احمد معاون حرفه‌ای باشگاه شارجه در این خصوص گفت: ما برای میزبانی از مسابقات گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا آمادگی کامل داریم و امیدواریم بتوانیم این‌بار مجوز صعود به مراحل بعدی را کسب کنیم. از فدراسیون فوتبال امارات تشکر می‌کنیم که در کسب میزبانی از ما حمایت کرد و با تمام تلاش به دنبال تحقق این هدف بود. شارجه در این دوره حضور افتخاری ندارد و تلاش می‌کند موفقیت ارزشمندی کسب کند.

تسنیم نوشت: وی همچنین گفت: می‌دانیم حریفان خوبی در پیش خواهیم داشت که در سطح بالایی قرار دارند. رقابت در این گروه نزدیک‌تر می‌شود اما برای صعود از این مرحله تلاش می‌کنیم.

بدر احمد همچنین به امکانات باشگاه شارجه برای میزبانی از بازی‌ها اشاره کرده و گفت: ورزشگاه اصلی باشگاه در منطقه «سمنان‌» آماده میزبانی از بازی‌ها خواهد بود و البته با توجه به الزامات مورد نظر کنفدراسیون امکانات مورد نیاز را در این ورزشگاه فراهم می‌کنیم.  بازی‌ها از دوم تا چهاردهم ماه رمضان در اینجا برگزار می‌شود و AFC مبلغ 500 هزار دلار برای هر باشگاه میزبان به عنوان کمک هزینه در نظر گرفته است.

گفتنی است بازی‌های گروه دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به میزبانی شارجه امارات و با حضور تیم‌های تراکتورسازی از ایران، پاختاکور ازبکستان و برنده مسابقه پلی‌آف بین نمایندگان عربستان و عراق برگزار می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید