حواشی دیدار پیکان و استقلال؛

تماشاگران استقلال پشت درهای بسته/ اعتراض شدید پیکانی ها به پنالتی+ عکس و فیلم

تیم های استقلال و پیکان امروز در رقابت های جام حذفی به مصاف هم رفتند این دیدار در نهایت با برتری آبی پوشان به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دیدار دو تیم استقلال و پیکان امروز از ساعت 17:30 به میزبانی شاگردان تارتار برگزار شد و این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.

* احمد مددی مدیرعامل استقلال و کاظم قیم مدیر روابط بین الملل استقلال این بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

حواشی دیدار پیکان و استقلال

* دیدار تیم‌های پیکان و استقلال در شرایطی آغاز شد که در دقیقه 13، حمید حاج‌ملک به سود شاگردان فرهاد مجیدی اعلام پنالتی کرد. این اتفاق باعث اعتراض شدید تیم فوتبال پیکان به تصمیم داور شد، البته حاج ملک معتقد بود مجید عیدی مانع از به ثمر رسیدن گل 100 درصد شده و به این بازیکن کارت قرمز نشان داد.

* بعد از این اتفاق، بازیکنان پیکان به سمت کمک داور رفته و حدود پنج دقیقه شدیداً به تصمیمات تیم داوری اعتراض کردند. در نهایت حاج ملک از اخراج بازیکن پیکان منصرف شد و به عیدی کارت زرد نشان داد.

* با وجود تبدیل شدن ضربه پنالتی استقلال به گل، مهدی تارتار و همکارانش به فریبرز محمودزاده که در کنار زمین ایستاده بود، اعتراض کرده و اعتقاد داشتند ضربه پنالتی به سود استقلال اشتباه بود.

* ‌هنگامی که نادر محمدی برای تیم فوتبال پیکان اوت پرتاب می‌کند، شیخ دیاباته از نوک حمله خود را به خط دفاع استقلال رسانده و کمک می‌کند.

* حدود 200 - 300 نفر از تماشاگران استقلال پشت درهای بسته ورزشگاه شهر قدس حاضر شدند.

 

تماشاگران استقلال

 

تماشاگران استقلال

 

* تیم فوتبال استقلال ساعت 16:35 دقیقه برای گرم کردن وارد زمین چمن شد. شیخ دیاباته با کفش‌های سبز رنگ و جدید خود وارد زمین شد که نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

* هنگام حضور استقلالی‌ها در زمین، دروازه‌بان و یکی دو بازیکن تیم پیکان به سمت بهزاد نوشادی مربی بدنساز استقلال رفته و با وی خوش و بش کردند.

* در شرایطی که استقلالی‌ها مشغول گرم کردن هستند بازیکنان ذخیره این تیم در قسمتی از زمین با توپ کار می‌کنند.

* نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در کنار زمین با عوامل برگزاری مسابقه خوش و بش کرد.

* باد شدیدی در ورزشگاه شهرقدس می‌وزد و بازیکنان دو تیم برای گرم کردن  و زدن ضربه زدن به توپ برای دقایقی دچار مشکل شدند.

* یکی از تماشاگران که مشخص نبود چگونه وارد استادیوم شده در گوشه‌ای از استادیوم مشغول فحاشی به بازیکنان استقلال شد که مأموران مستقر در ورزشگاه این هوادار را به بیرون هدایت کردند.

تماشاگران استقلال
گرم کردن بازیکنان پیکان پیش از دیدار با استقلال
 
گرم کردن بازیکنان استقلال پیش از دیدار با پیکان
 

دیدگاه تان را بنویسید