جی پلاس؛

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با پیکان

احتمالا تیم فوتبال استقلال برای دیدار با پیکان در جام حذفی با ترکیب رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، احمد موسوی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و مهدی قایدی به میدان می رود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال استقلال پس از قطع همکاری با محمود فکری، فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد و به همراه این سرمربی در بازی هفته هفدهم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان به برتری دست پیدا کرد.

استقلال برای بازی امروز مثل رقابت با فولاد خوزستان داریوش شجاعیان را در اختیار ندارد اما مهدی مهدی پور در دسترس کادرفنی خواهد بود و می‌تواند تیمش را برابر شاگردان مهدی تارتار همراهی کند. ترکیب استقلال برای این بازی احتمالا فقط یک تغییر نسبت به تیم برنده مقابل فولاد خوزستان داشته باشد.

مجیدی برای بازی هفته هفدهم مقابل فولاد از رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، احمد موسوی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و مهدی قایدی به عنوان بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی استفاده کرد و به نظر می‌رسد او در دروازه یک تغییر تنها ایجاد کند.

به نظر می رسد استقلال با همان ترکیبی که مقابل فولاد در میدان حاضر شد در دیدار مقابل پیکان نیز صف آرایی می کند.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با پیکان

 رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، احمد موسوی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و مهدی قایدی 

در فصل جدید مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور استقلال تهران عصر امروز از ساعت ۱۷:۳۰ میهمان تیم پیکان تهران خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید