ماهینی: عاملان جدایی‌ام از پرسپولیس را به خدا واگذار کردم/ رای حاج صفی از قبل هم آجرلو بود+ویدیو

حسین ماهینی، بازیکن پیشین پرسپولیس درباره جدایی اش از این تیم گفت: برخی ها گفتند انصاری فرد من را نخواست و برخی ها گفتند گل محمدی، آخر هم مشخص نشد . گذر زمان همه چیز را مشخص می کند و من عاملان جدایی ام را به خدا واگذار می کنم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین ماهینی ، کاپیتان سابق پرسپولیس در یک برنامه اینترنتی در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا از این تیم جدا شد، گفت: بالاخره یک نفر تا آخر در یک تیم نمی ماند و جدایی ام از پرسپولیس به عنوان فردی که کاپیتان این تیم بود ناراحت کننده است .

وی ادامه داد :‌اینکه سه چهار ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات این خبر را به من دادند ، در صورتی که پیشنهادات خوبی از تیم های دیگر داشتم خیلی دردناک بود.

ماهینی گفت:‌برخی ها گفتند انصاری فرد من را نخواست و برخی ها گفتند گل محمدی، آخر هم مشخص نشد . گذر زمان همه چیز را مشخص می کند و من عاملان جدایی ام را به خدا واگذار می کنم.

وی درباره رای جنجالی حاج صفی در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: به نظر من رای حاج صفی از قبل مشخص بود و اینکه در مراسم پیش علی کریمی می رود و خوش و بش می کند طبیعی است نمی تواند در مراسم او را نادیده بگیرد.

حجم ویدیو: 5.09M | مدت زمان ویدیو: 00:01:22 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید