تنها راه تهیه فشنگ اردوی برون‌مرزی است

نکونام: امیدوارم سهمیه المپیک کسب کنم / اردوی خارجی تنها راه تهیه فشنگ است

ملی‌پوش تیراندازی گفت: تنها راهی که می‌توان فشنگ تهیه کرد اردوی خارجی، تمرین و در نهایت خرید مهمات است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ امیرمحمد نکونام در خصوص حضور در جام جهانی هند برای کسب سهمیه المپیک، اظهار داشت: حدود یک سال و نیم است که در مسابقات بین‌المللی شرکت نداشتیم. جام جهانی هند نخستین مسابقه حدی است که در ایام کرونا پیش رو داریم اما شرایط برای همه یکسان است.

وی افزود: همه ورزشکاران همین وضعیت را دارند و هیچ کدام مسابقه جهانی نداشته‌اند. مطمئن هستم همه کشورها مانند ما تمرینات خود را داشته‌اند. همان طور که می‌دانید این مسابقه آخرین رقابت برای توزیع کسب سهمیه از طریق رنکینگ است، امیدواریم بتوانیم این سهمیه را به دست آوریم.

ملی‌پوش تفنگ ایران درباره وضعیت خود در رنکینگ جهانی، عنوان کرد: من الان در رده حدود ۶۰ جهان هستم. خوبی مسابقات این است که امتیاز جام جهانی هند چندین برابر حساب می‌شود. اگر به فینال راه پیدا کنیم و مدال بگیریم، شانس زیادی برای کسب سهمیه خواهیم داشت.

نکونام در پاسخ به سوالی مبنی براینکه برای آمادگی جهت المپیک ۲۰۰ هزار فشنگ مورد نیاز است اما در حال حاضر فدراسیون ۳۰ هزار فشنگ دارد، خاطرنشان کرد: الان تعداد محدودی فشنگ در ایران هست که فقط به درد تمرین می‌خورد که رو به اتمام است. تنها راه تهیه فشنگ اردوی برون‌مرزی است تا هم به راحتی بتوان تمرین و راحت فشنگ تهیه کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید