تصویب کلیات بودجه سال 1400 در نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک

هشتادمین و آخرین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در سال 99 برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، هشتادمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با ریاست سیدرضا صالحی‌امیری و با حضور کلیه اعضا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن شماره یک جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

بر همین اساس کیکاوس سعیدی در خصوص برگزاری این نشست، اظهار داشت: امروز (یکشنبه 17 اسفند ماه) آخرین نشست هیات اجرایی در سال 1399  بود، برگزار شد. در ابتدا  پس از بررسی وضعیت اردوی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های المپیک توکیو گزارشی از بازدید اعضای هیات اجرایی و مدیران کمیته از امکانات ورزشی آستان قدس رضوی در سفری که به مشهد داشتیم به هیات اجرایی ارائه گردید و مقرر شد در صورت مهیا بودن شرایط کرونا و ضوابط قانونی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت بهره‌مندی از فیوضات معنوی و تقویت روحیه کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک توکیو، اردوی زیارتی به شهر مشهد مقدس داشته باشند.

سخنگوی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تصریح کرد: همچنین در این نشست کلیات بودجه سال 1400 کمیته ملی المپیک از جهت منابع و مصارف مطرح و مورد تصویب اعضای هیات اجرایی قرار گرفت که این بودجه شامل اعتبارات پرداختی به فدراسیون‌ها بر اساس شاخص های تعیین شده و هزینه کاروان ورزشی اعزامی به بازی‌های المپیک توکیو و سایر هزینه‌های جاری و پشتیبانی کمیته می‌باشد.

سعیدی یادآرو شد: همچنین تصمیم برآن شد در سال 1400 هیچ‌گونه تبادل مالی به منظور استفاده فدراسیون‌های ورزشی از خدمات کمیته ملی المپیک جهت استفاده از مراکز خدماتی همچون سالن های جلسات، پذیرایی و سالن های تمرینی و بدنسازی و پزشکی صورت نپذیرد و در واقع خدمات رایگان به آنها ارائه شود تا به عنوان کمک غیر نقدی و غیر مستقیم برای فدراسیون‌ها تلقی شود.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در ادامه گفت: نحوه بهره برداری از هتل بازسازی شده و امکانات آکادمی در سال 1400 هم بر اساس آیین نامه ای خواهد بود که توسط کمیسیون مدیریت و برنامه‌ریزی و همکاری دبیر کل و ملاحظات تعیین و اولویت بندی تعیین شده بر اساس بازه زمانی اردوهای تمرینی مورد استفاده قرار گیرد.

سخنگوی کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: در خاتمه مقرر شد تا جدول پیش بینی اعتبارات سال 1400 فدراسیون‌ها بر اساس شاخص‌های مصوب توسط مرکز نظارت بر تیم‌های ملی بارگذاری و تا قبل از پایان سال جاری ارائه شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید