لایک معنادار پدر مسی در اینستاگرام / لیونل با بارسلونا تمدید می کند؟

پدر مسی پست مربوط به پیروزی لاپورتا در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا که در صفحه رسمی اینستاگرام این باشگاه منتشر شده را لایک کرده که این حرکت او نوعی چراغ سبز برای آغاز مذاکرات جهت تمدید قرارداد فرزندش است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به دنبال پیروزی خوان لاپورتا در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا، اولین نشانه از احتمال ماندنی شدن لیونل مسی در این تیم شکل گرفت.

تسنیم نوشت؛ پس از آنکه لاپورتا ادعا کرد لیونل مسی بابت پیروزی‌اش در انتخابات تبریک گفته است، خورخه مسی پدر و مدیر برنامه‌های لیونل مسی نیز به رئیس جدید باشگاه بارسلونا پیروزی‌اش تبریک گفت.

رابطه مسی و لاپورتا به سبب افتخاراتی که این دو در دوره اول ریاست لاپورتا در نوکمپ کسب کردند و نقشی که لاپورتا برای ورود به تیم اصلی باشگاه داشت، بسیار خوب است. در واقع این رابطه آنقدر قوی هست که لاپورتا از آن برای تبلیغ به نفع خودش استفاده کرد. لاپورتا حتی ادعا کرد که تنها با انتخاب او، لیونل مسی در بارسلونا می‌ماند.

قرارداد لیونل مسی با بارسلونا ماه ژوئن سال 2021 به پایان می‌رسد و لاپورتا بلافاصله پس از پیروزی اعلام کرد که مذاکره با مدیربرنامه‌های مسی برای تمدید قرارداد را در اولویت برنامه‌هایش قرار خواهد داد. اکنون هم مدیر برنامه‌‌های مسی با تبریک به لاپورتا حمایت خود از انتخاب او را نشان داده است.

او پست مربوط به پیروزی لاپورتا در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا که در صفحه رسمی اینستاگرام این باشگاه منتشر شده را لایک کرده که این حرکت او نوعی چراغ سبز برای آغاز مذاکرات جهت تمدید قرارداد فرزندش قلمداد شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید