هفته بیست‌وپنجم سری A ایتالیا؛

جشنواره گل آتالانتا و پیروزی رم/ فرار میلان از شکست در دقایق اضافه

دیدارهای هفته بیست‌و‌پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با تساوی خانگی میلان، پیروزی قاطع آتالانتا و برد رم ادامه پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ادامه دیدارهای دومین شب از هفته بیست‌وپنجم سری A ایتالیا، چهارشنبه شب شش دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها تیم میلان در ورزشگاه سن سیرو به تساوی یک - یک برابر میهمان خود اودینزه رضایت داد.

گل نخست این مسابقه را رودریگو بسائو در دقیقه 68 برای اودینزه به ثمر رساند. اودینزه تا دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده نیمه دوم پیروز میدان بود تا اینکه داور یک ضربه پنالتی به تیم میزبان تقدیم کرد و فرانک کسیه هم این ضربه را به تور دروازه میهمان چسباند. به این ترتیب میلان که ستاره سوئدی خود زلاتان ابراهیموویچ را در اختیار نداشت، از شکست خانگی گریخت.

براساس این گزارش، در بازی همزمان تیم فوتبال آتالانتا میهمان خود تیم کروتونه را با نتیجه 5 بر یک در هم کوبید. گوسنس در دقیقه 12، پالومینو در دقیقه 48، لوئیز موریل در دقیقه 50، ژوزف ایلیچ در دقیقه 58 و میرانچوک در دقیقه 84 گل‌های آتالانتا را به ثمر رساندند و سیمون نوانکو هم در دقیقه 23 تنها گل کروتونه را زد.

تیم فوتبال رم در دیگر بازی مهم در خانه فیورنتینا با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید. اسپیناتزولا در دقیقه 48 و آمادو دیاوارا در دقیقه 88 برای رم گلزنی کردند و تنها گل فیورنتینا را هم اسپیناتزولا که در دقیقه 60 به اشتباه دروازه خودی را بازی کرد، به ثمر رساند.

در بازی‌های همزمان کالیاری با نتیجه یک بر صفر از سد بولونیا گذشت، تیم‌های همشهری جنوا و سامپدوریا یک – یک مساوی کردند و‌ هلاس ورونا در خانه بنونتو با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید