جی پلاس

محمود و خانه ای که باید بفروشد؛ نه نساجی عاقبت بخیر شد نه فکری!

فکری هیچ وقت فکر نمی کرد که جدایی یک طرفه از نساجی و پیوستن به استقلال به قیمت برکناری در نیم فصل و محکومیت دو میلیارد تومانی به تیم سابقش تمام شود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ محمود فکری بعد از 16 هفته به کار خود با استقلال پایان داد. سرمربی آبی‌های پایتخت بعد از ناکامی استقلال در کسب عنوان قهرمانی نیم فصل تا مرز اخراج شدن رفت و برگشت تا در هفته شانزدهم مقابل مس رفسنجان روی نیمکت تیمش بنشیند اما تساوی در رفسنجان به قیمت جدایی توافقی تمام شد. همه باشگاه مایل به برکناری او بود و خودش هم علاقه نداشت با وجود اعتراض هواداران بماند. در نهایت استقلال و فکری با توافق بر سر مسائل مالی، به جدایی رضایت دادند.

هنوز از جزییات جدایی توافقی استقلال و فکری اطلاعات زیادی وجود ندارد اما سرمربی مستعفی آبی ها باید فکری به حال وضعیت خانه اش بکند که در ابتدای فصل برای جدایی یک طرفه از نساجی گفته بود «اگر لازم شود خانه ام را می‌ فروشم و به استقلال می آیم.»

در نتیجه فکری برای قبول هدایت استقلال، قرارداد خود را به صورت یک طرفه با نساجی فسخ کرد و چند ماه قبل کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال او را به علت این اقدام، به پرداخت غرامت دو میلیارد و صد میلیون تومانی به نساجی محکوم کرد که باعث تعجب او هم شده بود.

در هر حال او باید حداقل مبلغی در حدود دو میلیارد تومان از استقلال بگیرد که برای پرداخت بدهی نساجی مجبور به فروش خانه اش نشود! اگر چه وقتی او این حرف را مطرح کرد، بدون شک فکر نمی کرد با استقلال در نیم فصل به خط پایان برسد و سال ها حضور در تیم محبوبش و همینطور درآمدزایی بیشتری را متصور بود.

رفتن فکری به استقلال نه تنها به نفع آبی ها نشد و سرمربی این تیم را هم بدهکار کرد، بلکه به ضرر نساجی هم تمام شده است. نساجی سال قبل با فکری از قعر جدول به نیمه نخست آن صعود کرد اما این فصل جزو نامزدهای سقوط است و برای بقا در لیگ، به جدول رده بندی چنگ می زند.

حال باید از محمود فکری پرسید آیا اگر به حدود 5 ماه قبل برگردد و پیشنهاد استقلال به دستش برسد، باز هم حاضر است نساجی را رها کند و زیر بار غرامت دو میلیارد تومانی به این تیم برود و در نهایت بیکار هم شود؟

دیدگاه تان را بنویسید