شکوری:‌ سمیعی به علی کریمی رای داد/ یک عده سعی می‌کنند تیم ما را به حاشیه ببرند

معاون باشگاه پرسپولیس گفت: در این مقطع که مدیریت و بازیکنان و کادر فنی آرامش را وارد باشگاه کرده‌اند شاهد هستیم هر روز یک مشکل و پرونده جدید برای پرسپولیس به وجودمی آورند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ابراهیم شکوری بعد از برتری پرسپولیس مقابل سایپا گفت: ششمین برد متوالی کاری خیلی سختی است ولی پرسپولیس توانست این کار را انجام بدهد. جا دارد به هواداران و بازیکنان تیم خوبمان تبریک بگویم که به این مهم دست پیدا کردند. مطمئنا همه به سختی‌ها و شرایط آگاه هستند ولی تیم ما صدرنشین لیگ است که این موضوع جای تشکر دارد.

وی در خصوص اینکه چرا پرسپولیس نتوانست از مهدی ترابی استفاده کند گفت: ما پول بودیمیر را به حسابش واریز کردیم، 475 هزار یورو به حساب او نشسته است،حتی سود سالانه این مبلغ را هم پنجشنبه گذشته به حساب وی ریختیم و در این بین  دو بار با فیفا مکاتبه کردیم، حتی فیش پول را برای فیفا ارسال کردیم اما بحث‌هایی بین بودیمیر و وکیل او وجود دارد که ظاهرا این بازیکن دلخور است.در مجموع با صحبت‌هایی که کردیم فکر می‌کنم امروز و فردا پنجره ما باز شود.هواداران بدانند در بحث انتقال پول به خارج از کشور دچار مشکل هستیم ولی امیدوارم این مساله حل شود تا مشکلی بازی کردن ترابی حل شود.

وی در خصوص اینکه سمیعی در انتخابات روز گذشته فدراسیون به چه کسی رای داد گفت: شفاف بگویم که آقای سمیعی به  علی کریمی رای داد. همان 9 نفری که به آقای کریمی رای دادند به من هم رای دادند. با این وجود امیدوارم کمک کنیم وضعیت فوتبالمان هر روز بهتر شود.

شکوری در خصوص شکایت سوشا مکانی از پرسپولیس گفت: واقعا نمی‌دانم پنجره داخلی باشگاه چگونه بسته می‌شود ولی در این مقطع که مدیریت و بازیکنان و کادر فنی آرامش را وارد باشگاه کرده‌اند شاهد هستیم هر روز یک مشکل و پرونده جدید برای پرسپولیس به وجودمی آورند. یک عده سعی می‌کنند تیم ما را به حاشیه ببرند. این مسائل هر روز اضافه می شود ولی چون کل مدارک را هر روز در باشگاه به روز می‌کنیم یک مسائل جدید به وجود می‌آید اما سعی می‌کنیم این مسائل حل شود.

معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت پیوستن شهریار مغانلو به این تیم گفت: من در مورد نفرات حرف نمی‌زنم ولی هر زمان بازیکنی جذبش قطعی شود ما به هواداران اعلام می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت باز شدن پنجره باشگاه می‌تواند قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کند یا خیر گفت: در مورد پنجره داخلی نامه ای به دست ما نرسیده است. بازیکنانی مثل فراز فاطمی، بابک حاتمی و ... از باشگاه طلب دارند ولی هنوز شکایت نکردند اما باید قبول کرد توان باشگاه واقعا کم است و اینکه پرونده بزرگی مثل بودیمیر را حل کنیم کار سختی است. ما برای گرفتن یک پرواز به آبادان حدود 500 میلیون هزینه  کنیم و هواداران باید این مسائل را بدانند. از بازیکنان تیم هم که می‌دانم طلب دارند خواهش می‌کنم به تیم کمک کنند  چون آنها قطعا به پولشان می‌رسند ولی پرداخت پول پرونده های خارجی در این شرایط کار سختی است.

شکوری در خصوص آخرین وضعیت مطالبات باشگاه شهرخودرو نیز گفت: ما با آقای حمیداوی مالک شهرخودرو در گذشته صحبت کرده بودیم، او به ما لطف داشت و قرار شد اولین پولی که از ای اف سی گرفتیم با آنها تسویه حساب کنیم اما تا این لحظه حتی یک دلار هم از AFC وصول نکردیم. روز گذشته هم آقای سمیعی و هم خود من با آقای حمیداوی صحبت کردم و امیدوارم این موضوع زودتر حل شود.

دیدگاه تان را بنویسید