مهاجم ایرانی در تیم منتخب ماه فوریه لیگ برتر پرتغال + عکس

یک رسانه پرتغالی نام مهدی طارمی را در فهرست بازیکنان تیم منتخب لیگ برتر فوتبال این کشور در ماه میلادی جاری قرار داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سایت «گل‌پوینت» پرتغال در روز ماقبل پایانی ماه فوریه 2021، اقدام به معرفی بهترین‌‌های لیگ دسته اول فوتبال پرتغال در ماه جاری کرده و برترین‌های هر یک از پست‌های زمین فوتبال را در تیم منتخب ماه فوریه قرار داده است.

مهاجم نوک این تیم کسی نیست جز مهدی طارمی بازیکن ایرانی تیم فوتبال پورتو که در چند هفته اخیر گل‌های مهمی برای آبی‌و‌سفیدپوشان دراگائو به ثمر رسانده است.

طارمی یکی از دو نماینده تیم پورتو در تیم منتخب ماه فوریه در کنار سرجیو اولیویرا است که نسبت به هم‌تیمی‌اش نمره بالاتری کسب کرده است. نمره طارمی 6.51 و نمره سرجیو 6.50 است.

سایت گل پوینت در توضیح دلیل انتخاب طارمی برای تیم منتخب ماه لیگ برتر پرتغال، می‌‌نویسد: طارمی دومین نماینده پورتو است. او در ماهی که گذشت ثبات عملکرد داشت و توانست به نوک خط حمله تیمش برگردد. در ماه فوریه او 2 گل زد و 2 پاس گل داد و در 50 درصد از گل‌های پورتو در لیگ هم تأثیرگذار بود. در ماه جاری هیچ بازیکنی از طارمی به سمت دروازه رقبا بیشتر شوت نزده است. او به طور متوسط در هر بازی 3.8 شوت زده است و به تیمش برای حفظ فاصله به عنوان نزدیک‌ترین تعقیب کننده بنفیکای صدرنشین کمک کرده است. همچنین او از حیث بیشترین شوت داخل چارچوب (1.5 در هر بازی) پس از داروین نونیز بازیکن بنفیکا (1.8 در هر بازی) دوم است و در جدول دارندگان بیشتر پاس‌های تأثیرگذار در فاز هجومی سومین نفر است.

مهدی طارمی , تیم فوتبال پورتو پرتغال ,

دیدگاه تان را بنویسید