کرونای انگلیسی در کدام استان ها دیده شده است؟/ چند نفر در ایران بر اثر کرونای انگلیسی فوت کردند؟

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد که تاکنون ۱۱۲ نفر مبتلای قطعی به کرونای انگلیسی در کشور شناسایی شده‌اند که هشت نفر از آنها فوت شده‌اند و این ویروس در 11 استان کشور دیده شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: «تاکنون ۱۱۲ نفر مبتلای قطعی به کرونای انگلیسی در کشور شناسایی شده‌اند که هشت نفر از آنها فوت شده‌اند.»

وی افزود: «تاکنون موارد ابتلای قطعی به ویروس جهش‌یافته انگلیسی در استان‌های تهران، البرز، قزوین، خوزستان، فارس، گیلان، سیستان و بلوچستان، ایلام، هرمزگان، مرکزی و آذربایجان غربی شناسایی شده‌اند».

امروز همچنین سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۷ اسفند ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیص ۸هزار و ۲۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۰۷ هزار و ۸۱ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۳۷۲ هزار و ۳۰۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۳هزار و  ۷۱۲نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

دیدگاه تان را بنویسید