اتفاقی عجیب در والیبال/ چهار و نیم میلیارد می‌آورم تا سرمربی شوم!

یکی از سرمربیان لیگ برتری والیبال به مدیران باشگاه خود وعده چهار و نیم میلیاردی داد تا هدایت تیم را برعهده بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به مرحله پلی آف رسید و حالا 8 تیم برتر باید برای رسیدن به عنوان قهرمانی با هم رقابت کنند. از سوی دیگر تیم هایی همچون هورسان رامسر، پیکان، خاتم اردکان، شهرداری قزوین، راهیاب ملل کردستان و آذرباتری ارومیه نتوانستند به پلی آف صعود کرده و پرونده آنها در لیگ امسال بسته شد.

فارس نوشت؛ شرایطی که برخی باشگاه ها از حالا خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت های فصل آینده لیگ برتر آماده می کنند، خبر می رسد که فصل گذشته یکی از مربیان به مدیران باشگاهی که هدایت آن را برعهده داشت، وعده داده بود که چهار و نیم میلیارد به تیم تزریق خواهد کرد و نیاز است که مدیران تنها 2 میلیارد برای تیم هزینه کنند.

مدیران باشگاه هم برای اینکه وعده های سرمربی عملی شود، از وی تضمین خواستند که این اتفاق هم افتاد. مدتی بعد هم مدیران برای اطمینان بیشتر، از سرمربی درخواست چک کردند که بازهم او پذیرفت و یک میلیارد چک ارائه داد. هر چند این مربی عمر طولانی در این باشگاه نداشت، اما چک های او همچنان در نزد مدیران موجود است.

این سرمربی که در نیم فصل نتوانست تا پایان فصل به کار خود در این تیم شهرستانی ادامه دهد، این روزها به هر دری می زند تا بتواند چک های خود را پس بگیرد. باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی برای او رخ خواهد داد. پیش از این هم مصطفی کارخانه، مربی سرشناس والیبال ایران در مصاحبه های خود مدعی شده بود که برای حضور در برخی تیم ها، اسپانسرهایی را به مدیران معرفی می کرد، اما هیچگاه تضمینی نمی داد. اما حالا اوضاع متفاوت شده و تضمین نیز نیاز است.

مدیرعامل این باشگاه با تایید این موضوع اظهار داشت: آقای سرمربی از ابتدای کارش در مسائل مالی دخالت می کرد که فکر می کنم برای کمک به تیم بود، اما در نهایت نتوانست به وعده های خود عمل کند و به دلیل کسب نتایج ضعیف با وی قطع همکاری کردیم.

وی ادامه داد: حالا برای بسته شدن پرونده چک های این مربی باید با وی مذاکره کنیم تا به جمع بندی برسیم. شرایط مالی ما چندان مساعد نیست و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

دیدگاه تان را بنویسید