تهران تعطیل می شود؟

محسنی بندپی استاندار تهران در واکنش به گمانه زنی های در خصوص تعطیلی تهران قویا چنین موضوعی را تکذیب کرد و گفت: «تعطیلی تهران اصلا مطرح نیست».

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ انوشیروان محسنی بندپی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید شایعات و مباحثی درخصوص تعطیلی تهران به خاطر بیماری کرونا مطرح است، افزود: تعطیلی تهران اصلا مطرح نیست و در چنین شرایطی ضرورتی بر این کار هم وجود ندارد.

انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه شورای اداری استان تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید شایعات و مباحثی درخصوص تعطیلی تهران به خاطر بیماری کرونا مطرح است، افزود: تعطیلی تهران اصلا مطرح نیست و در چنین شرایطی ضرورتی بر این کار هم وجود ندارد.

وی گفت: اکنون بحث دورکاری یک سوم کارمندان آن هم برای افراد دارای بیماری زمینه‌ای مطرح است.

محسنی بندپی افزود: در بحث اشتغال زایی هم از آن هدف گذاری که ۹۹ هزار اشتغال بود، فراتر رفتیم که همه آن‌ها به خاطر هماهنگی دستگاه هاست و اکنون ضرورتی مبنی بر تعطیلی ادارات وجود ندارد.

  • Yaghob ارسالی در

    جون مردم براتون مهم نیست چون خانواده خودتون تو رفاه کامل دارن زندگی میکنن چرا باید همچین مسئله ی مهم مطرح نشه چون اقتصاد مماکت از جون آدماش مهم تره

  • ناشناس ارسالی در

    انشاالله،، وقتی مثه اهواز شد،،، بعد تازه درخواست می‌دهند. بلاخره ایشون به فکر بازار تهران هستند دیگه، بنده خدا.

  • ناشناس ارسالی در

    تا به حال ۲ بار قرنطینه کردن بجز اینکه به ما مغازه دار ها ضربه زدن هیچ اتفاقی نیفتاد فقط ما رو بدهکار و مشکلاتمان رو چند برابر کردن هر وقت مردم ایران یاد گرفتن قرنطینه یعنی چی اونوقت باید قرنطینه رو اعلام کنند نه اینکه تا میگن تعطیله یارو میره مسافرت

دیدگاه تان را بنویسید