حمله پیشکسوت استقلال به فکری و غفوری

پیشکسوت استقلال گفت: یک بازیکن (ووریا غفوری) چه ارزشی دارد که محمود فکری پای او ایستاده است؟ کاری که غفوری در بازی با نساجی انجام داد توهین به هوادار، پیشکسوت و همه استقلالی‌ها بود اما فکری در بازی بعد این بازیکن را بازی داد و قداست استقلال را پایین آورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پرویز برومند در خصوص اتفاقات هفته‌های اخیر استقلال که منجر به ایجاد حواشی برای آبی‌پوشان شده است، صحبت‌های زیر را انجام داد.

* زمانی که در فینال آسیا بازی کردم آذری جهرمی بچه بود

فارس نوشت؛ وی با اشاره به اظهارات محمد جواد آذری جهرمی در صفحه اینستاگرامش گفت: آن زمانی که ما در فینال آسیا حضور داشتیم، آذری جهرمی بچه بود. من بعید می‌دانم او به جز این یکی دو سال فینال آسیا را به چشمش دیده باشد. خوشحالم که اسماعیل خلیل‌زاده حرفی به او زد که از ته دل بود. چیزهایی که برای این آقایان وزیر آرزو است، برای ما استقلالی‌ها خاطره محسوب می‌شود. حیف که استقلال طوری نتیجه گرفت که امثال این آقایان الان برای ما این گونه کری می‌خوانند.

* فکری انتقاد پذیر باشد و حرف دلسوزان واقعی را بپذیرد

وی افزود: اگر پرسپولیس قهرمان نیم فصل نمی‌شد، آقایان این مدلی صحبت نمی‌کردند، اما به عنوان یک استقلالی دلم می‌سوزد که خودمان تیشه به ریشه خودمان می‌زنیم. منِ پرویز برومند آنقدر معرفت دارم که بدانم محمود فکری کیست و چقدر برای این تیم زحمت کشیده است. حرف‌هایی که می‌زنم همه از روی دلسوزی است. چه کسی بهتر از محمود فکری که بازیکن قدیمی این تیم بوده و حالا سرمربی استقلال شده است، اما به دوست خوبم توصیه می‌کنم انتقادپذیر باشد و حرف دلسوزان واقعی استقلال را بپذیرد.

* مردم باید بدانند چه اتفاقاتی در استقلال رخ می‌دهد

برومند خاطرنشان کرد: فکری باید تفکراتش را تغییر بدهد و با هواداران روراست باشد. او در بازی با سپاهان نباید کنفرانس خبری را ترک می‌کرد و بهتر بود ضعف‌های تیمش را می‌گفت. اگر بازیکن به توصیه او گوش نمی‌کند، فکری باید شفاف باشد و همه چیز را به هواداران بگوید. مردم باید بدانند در استقلال چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، اما متأسفانه سرمربی استقلال کاری کرد که نباید می‌کرد.

*غفوری قداست استقلال را پایین آورد چرا فکری پای او ایستاده است؟

بازیکن اسبق استقلال یادآور شد: یک بازیکن (ووریا غفوری) چه ارزشی دارد که محمود فکری پای او ایستاده است؟ کاری که غفوری در بازی با نساجی انجام داد توهین به هوادار، پیشکسوت و همه استقلالی‌ها بود اما فکری در بازی بعد این بازیکن را بازی داد و قداست استقلال را پایین آورد. به شخصه از این تصمیم ناراحت شدم و به من برخورد.

*بازوبند کاپیتانی استقلال از سر راه نیامده است

بازیکن اسبق تیم ملی ایران تاکید کرد: اگر هوادار استقلال نمی‌خواهد این موضوع را بپذیرد، اشکالی ندارد، اما بهتر است آنها بدانند غفوری با بستن بازوبند کاپیتانی معضل تیمشان شده است.کاپیتان باید بزرگی کند نه اینکه خودش عامل حاشیه باشد. هر فرد دیگری این کار را می‌کرد من باز هم همین حرف را می‌زدم. دو سال است این بازیکن انواع حواشی را برای تیم ایجاد کرده و به جای تمرکز روی بازی‌هایش به مسائل دیگر می‌پردازد. این که چرا فکری پای او ایستاده را نمی‌دانم ولی بازوبند کاپیتانی استقلال از سر راه نیامده است. من 8 سال در استقلال بازی کردم ولی آرزوی بستن بازوبند کاپیتانی به دلم ماند.

* آقای بازیکن می خواهی برای استقلال ناز کنی به سلامت

برومند خاطرنشان کرد: نمی‌دانم مشکل استقلال چیست، اما در این چند هفته آتش گرفتم. نمی‌دانم تیم  چگونه تمرین می‌کند و شرایط چگونه است، نمی‌دانم چرا بازی خوبی از استقلال دیده نمی شود ولی این هم درست نیست که بازیکن در محل تمرین حضور پیدا نکند و هزار حرف و حدیث به وجود بیاورد. اگر بازیکن پولش را نگرفته، برود و هر وقت پولش را گرفت به تمرین بیاید. اگر هم دوست ندارد در اینجا بماند خداحافظ.

آقای فکری! نترس و بازیکن بی نظم را کنار بگذار. بخدا قسم با این رفتار در تاریخ استقلال جاودانه می‌شوی. اگر بازیکن سرپیچی می‌کند، فکری آنها را کنار بگذارد و با تیم امیدش در بازی‌ها بازی کند. آن وقت می‌بینید هوادار چگونه پای سرمربی می‌ایستد. همین مسائل باعث شده که استقلال چند سال پیاپی موفق نشود. یک بار دیگر این حرف را زدم، اگر این بازیکنان از استقلال بروند می‌بینید که فصل بعد هیچ تیمی آنها را نمی‌خواهد، فقط کافی است یک سال در یک تیم بازی کنند برای سال دوم جایی برای بازی کردن نخواهند داشت.

*آقایان مرفاوی، برهانی و عمران‌زاده چرا با این اتفاقات برخورد نمی‌کنید؟

وی خاطرنشان کرد: برخی بازیکنان ده دستی به استقلال چسبیده‌اند و هنوز نمی‌دانند در چه تیمی بازی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. تعجب من از امثال مرفاوی، برهانی و حنیف عمران زاده است، آنها که ادعا دارند استقلالی هستند چرا این مسائل را می‌بینند و برخورد نمی‌کنند؟ اگر قرار است این نفرات با این همه سابقه در استقلال بمانند و این چیزها را تماشا کنند همان بهتر که بروند.

* بازیکنان و کادر فنی استقلال خدا را شکر کنند کرونا آمده است

بازیکن اسبق استقلال به فارس تصریح کرد: برخی از این بازیکنان بروند خدا را شکر کنند که کرونا به این مملکت آمده وگرنه این هواداران می‌دانستند در استادیوم چه برخوردی با آنها بکنند. این کرونا باعث شد استادیوم‌ها خالی باشد و یک عده بازیکن نالایق هر کاری دلشان خواسته انجام دادند و به بهانه پول و مصدومیت و این حرف‌ها کار این تیم بزرگ را زمین گذاشتند. برای استقلال اصلاً خوب نیست دستش جلوی چنین نفراتی دراز باشد. همین اتفاقات می‌افتد که یک وزیر به جای آنکه به وزارتخانه‌اش برسد، این گونه برای ما کری می‌خواند و حرفی می‌زند که حتی پرسپولیسی‌ها هم از آن ناراحت می‌شوند. ای کاش من 10 سال جوان‌تر بودم و در استقلال بازی می‌کردم ‌آن وقت می‌دیدید که آیا این نفرات جرأت داشتند حرف بزنند یا خیر، همه ناراحتی‌ام به خاطر هواداران است و هر روز که به کوچه و خیابان می‌روم به من می‌گویند آقای برومند! چرا جوابی به اینها نمی‌دهی؟ جای تاسف است که باید این رفتارها را ببینم و در دل خودم بریزم.

دیدگاه تان را بنویسید