عصبانیت درخشان از مدیران نفت مسجد سلیمان؛ هیج کجای دنیا چنین اتفاقی را نمی بینید

مربی اسبق پرسپولیس درباره سرمربیگری چند ساعته اش در نفت مسجد سلیمان گفت:د‌ر هیج کجای دنیا شما چنین اتفاقی را نمی بینید. فوتبال حرفه ای قانون دارد. مدیران ارشد باشگاه در این باره تصمیم بگیرند ولی متاسفانه چنین اتفاقی رخ داده. چرا باید با یک سر و صدای کوچک و یک جنجال تفکرات تغییر کند و تصمیمات عوض شود؟

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حمید درخشان فقط چند ساعت سرمربی نفت مسجد سلیمان شد. بعد از انتشار خبر رسمی توافق او با این باشگاه، عده‌ای مقابل شورای تامین استان جمع شدند و اعتراض کردند. حرف آنها این بود باید یک مربی بومی سرمربی نفت مسجد سلیمان شود.

خبرانلاین نوشت؛ حمید درخشان که از این اتفاقات تعجب کرده در این مورد می گوید: «در هیج کجای دنیا شما چنین اتفاقی را نمی بینید. فوتبال حرفه ای قانون دارد. مدیران ارشد باشگاه در این باره تصمیم بگیرند ولی متاسفانه چنین اتفاقی رخ داده. چرا باید با یک سر و صدای کوچک و یک جنجال تفکرات تغییر کند و تصمیمات عوض شود؟ به نظرم این جای سوال دارد. شک نکنید دود چنین اتفاقی به چشم نفت مسجد سلیمان می رود. شک نکنید این اعتراض ها در آینده هم ادامه پیدا می کند.»

او اضافه می کند: «من می خواستم به این عزیزان کمک کنم و هدفم چیزی غیز از این نبود. آدم هایی که این کار را کردند کاملا می شناسم. کل شهر می دانند آنها چه کسانی هستند و چه هدفی دارند.»

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد امضا شد، می گوید: «ما توافق نامه امضا کردیم. البته گاهی حرف زدن از همه چیز مهم تر است. ما با هم حرف زدیم و توافقنامه را هم امضا کردیم. من هنوز نسبت به آن متعهد هستم. این را هم بگویم به خاطر پیشنهاد نفت مسجد سلیمان پیشنهاد ماشین سازی را رد کردم. در کل من تابع تصمیمی هستم که دوستان عزیز می گیرند.»

 

دیدگاه تان را بنویسید