دیدار معوقه هفته دهم لیگ برتر؛

پیروزی یک نیمه ای پرسپولیس مقابل گل گهر

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل گل گهر در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته دهم لیگ برتر از ساعت 15:40 امروز (جمعه) در ورزشگاه سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

ترکیب گل‌گهر : مهرداد بشاگردی، علیرضا ابراهیمی، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، میلاد زکی‌پور، علیرضا علیزاده، احمد زنده‌روح، نوید عاشوری، سعید صادقی، رضا محمودآبادی و یونس شاکری.

ترکیب پرسپولیس : حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری، احسان پهلوان و امید عالیشاه.

داور : پیام حیدری

دقیقه 12 : شوت محکم سعید صادقی را حامد لک در مرحله اول برگشت داد و در ادامه نیز برخورد بازیکن گل‌گهر با دروازه‌بان پرسپولیس را داور خطای پنالتی تشخیص نداد.

دقیقه 19 : ارسال کرنر زیبای احمد زنده‌روح به شکل مستقیم به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد  و در ادامه نیز شوت برگشتی بازیکنان گل‌گهر را نوراللهی از روی خط دروازه برگشت داد تا اولین موقعیت موقعیت جدی بازی برای گل‌گهر از دست برود.

دقیقه 20 : ضدحمله خطرناک پرسپولیسی‌ها با بی‌دقتی بازیکنان این تیم توسط مدافعان گل‌گهر راهی کرنر شد.

دقیقه 30 : نفوذ سعید آقایی از جناح چپ و پاس در عرض این بازیکن در داخل محوطه جریمه را احمد نوراللهی با یک بغل پا وارد دروازه گل‌گهر کرد تا پرسپولیس از حریف خود پیش بیفتد.

دقیقه 35 : حملات متعدد بازیکنان گل‌گهر را حامد لک و مدافعان پرسپولیس دور کردند.

دقیقه 37 : شوت سرکش احسان پهلوان را بشاگردی با عکس‌العملی خوب در اختیار گرفت.

دقیقه 39 : ارسال خطرناک گل‌گهری در حالی که می‌‌رفت به صورت مستقیم وارد دروازه پرسپولیس شود،‌ با واکنش بسیار خوب لک راهی کرنر شد.

دقیقه 43:  وحید امیری فرصت تک به تک با بشاگردی را با بی‌دقتی از دست داد و ضربه این بازیکن به پای دروازه‌بان گل‌گهر برخورد کرد و برگشت داده شد.

دیدگاه تان را بنویسید