جی پلاس؛

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با گل گهر

امروز (یکم اسفند)‌پرسپولیس احتمالا با ترکیب حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و وحید امیری به دیدار با گل گهر می رود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس امروز (یک اسفند) از سری رقابت های لیگ برتر بیستم دیدار معوقه هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان از ساعت 15:40 به مصاف گل گهر می رود.

حامد لک مثل هفته گذشته درون دروازه بان پرسپولیس می ایستد.

در خط دفاع از کمال کامیابی نیا استفاده می شود اما کاپیتان سید جلال که این روزها برای این تیم خوش درخشید نیز کنار کمال حضور دارد در سمت راست مهدی شیری بازی خواهد کرد و سعید آقایی هم مدافع چپ سرخپوشان است.

دو هافبک دفاعی پرسپولیس احمد نوراللهی و میلاد سرلک هستند که به هماهنگی خوبی با هم رسیدند. دو هافبک رو به جلوی پرسپولیس احسان پهلوان و سیامک نعمتی هستند که اولی متمایل به چپ و دومی متمایل به راست بازی می‌کند.

در خط حمله هم پرسپولیس وحید امیری را دارد که این روزها عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است . یحیی گل‌محمدی در این دیدار قصد دارد به جای مهدی عبدی از امید عالیشاه استفاده کند و باید دید این تغییر چه نتیجه‌ای به همراه خواهد داشت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل گهر

حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و وحید امیری

دیدگاه تان را بنویسید