کونسیسائو: تصادفی به یوونتوس گل نزدیم و برنامه داشتیم

سرمربی پورتو تیمش را شایسته پیروزی برابر یوونتوس دانست البته او براین باور است که پورتو حتی می توانست با گل های بیشتری هم به پیروزی برسد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پورتو در دیدار رفت برابر یوونتوس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

کونسیسائو در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما از روی تصادف گل نزدیم و به پیروزی دست پیدا نکردیم. بازی با برنامه ما باعث شد تا پیروز این دیدار شویم. بازیکنان ما فشار زیادی روی خط دفاعی یوونتوس آوردند و به خوبی دستوارت فنی را اجرا کردند.

سرمربی پورتو ادامه داد:  ما با نظم کامل بازی کردیم. از عملکرد بازیکنان راضی هستم. آنها بازی خوبی را برای یوونتوس به نمایش گذاشتند و جانانه مبارزه کردند. ما امشب خوب بودیم و می توانستیم با نتیجه سه بر صفر یوونتوس را شکست دهیم. این پیروزی هم شیرین است و هم تلخ. ما مستحق دریافت گل در دقایق پایانی نبودیم. گلی که در دقایق پایانی دریافت کردیم ناامید کننده بود. ۷۱ دقیقه بر یوونتوس مسلط بودیم و اجازه ندادیم که آنها خطرناک ظاهر شوند.

او افزود: باید تکرار کنم که پورتو امشب کاملا با برنامه و حساب شده بازی کرد. ما باید در دیدار برگشت هم مقتدرانه ظاهر شویم تا به دور بعد راه پیدا کنیم. برابر یوونتوس کوچکترین اشتباه گل به دنبال خواهد داشت و به همین خاطر باید در بازی برگشت با نهایت تمرکز بازی کرد. یوونتوس ۷۰ دقیقه هیچ فرصتی نداشت. موسی مارگا اجازه نداد که رابیو دست به بازی سازی زند. دیگر بازیکنان یوونتوس را هم از کار انداختیم.

کونسیسائو در پایان گفت: باید در بازی برگشت هم در درجه نخست دفاع کنیم البته دفاع صرف در دستور کار ما نیست چرا که هم یوونتوس و همه ما به گل نیاز داریم. ما تسلیم نمی شویم و به تلاش خود  ادامه می دهیم. با بازگشت کوادرادو و دیبالا یوونتوس قوی تر خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید