پیرلو: هدیه ما به پورتو همه چیز را سخت کرد

سرمربی یوونتوس براین باور است که گل مهدی طارمی باعث شد تا تیم او نتواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ یوونتوس در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر یک برابر پورتو تن به شکست داد.

آندرا پیرلو سرمربی یوونتوس بعد از این بازی گفت: وقتی با یک اشتباه عجیب در دقیقه نخست گل می خورید طبیعی است که بازیکنان اعتماد به نفس خود را از دست دهند. ما برابر تیمی گل  خوردیم که راه دفاع کردن را خیلی خوب بلد بود و معمولا برابر چنین تیم های گل زدن سخت است.

او ادامه داد: پورتو به آن شرایطی که دوست داشت دست پیدا کرد. بازیکنان گاهی اوقات به خاطر فشار زیادی که روی آنها است تمرکز لازم را ندارند و این باعث می شود تا نتوانند هماهنگ و بابرنامه بازی کنند با این حال ما نباید در لیگ قهرمانان اروپا و در چنین شرایطی اینگونه اشتباه کنیم.

پیرلو درباره آسیب دیدگی کیلینی گفت: متاسفانه دی لیخت از ناحیه عضله به مشکل خورد همچنانکه کیلینی هم نتوانست به باز ادامه دهد. موراتا بعد از ابتلای به آنفلوانزا وضعیت خوب بدنی نداشت. مجبور شدیم که امشب از او استفاده کنیم. او بعد از بازی احساس بیهوشی می کرد و به همین خاطر باید بستری می شد.

او در ادامه گفت: باید اعتراف کنم که در این بازی نتوانستیم توپ را به سرعت به گردش درآوریم و از هوش لازم برخوردار نبودیم. هدف ما پخش کردن توپ با سرعت و دقت لازم بود که به آن نرسیدیم. بازی کردن برابر تیمی که با ۱۱ بازیکن دفاع می کند آسان نیست.

پیرلو در پایان گفت: به خوبی آماده این بازی شده بودیم اما گلی که به آنها هدیه دادم همه چیز را برای ما سخت کرد.

دیدگاه تان را بنویسید