طارمی چند پیشنهاد از سری A ایتالیا دارد

مدیربرنامه‌های مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو از دریافت چند پیشنهاد از تیم‌های ایتالیایی برای بازیکن سابق تیم ریوآوه خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در آستانه مصاف امشب (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال یوونتوس و پورتو و به بهانه این بازی، سایت کالچومرکاتوی ایتالیا گفت‌و‌گویی اختصاصی با علیرضا نیکومنش مدیربرنامه‌های مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو انجام داده است.

تسنیم نوشت؛ کالچو مرکاتو در مقدمه مصاحبه‌‌اش با نیکومنش با اشاره به عملکرد خوب طارمی در این فصل که 14 گل در تمامی رقابت‌ها زده تا بهترین گلزن پورتو باشد و با 9 پاس گل بعد از کورونا دومین پاسور برتر آبی‌و‌سفیدپوشان است، می‌نویسد:« حریف امشب یوونتوسِ پیرلو در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، قطعاً کار را برای یوونتوس سخت خواهد کرد. پورتو برای جبران ناکامی‌‌های اخیرش که در سه بازی متوالی مساوی کرده و از صدر جدول 10 امتیاز فاصله گرفته، می‌خواهد از بازی امشب خود مقابل یوونتوس نتیجه بگیرد و برای این کار روی کمک بهترین بازیکنانش حساب می‌کند و یکی از آنها بدون شک مهدی طارمی است. طارمی با اینکه دیر به سطح اول فوتبال رسید، اکنون یک مهاجم مدرن است و به جرأت می‌توان گفت که او یک مهاجم کامل است. او شم گلزنی بالایی دارد و یک مهاجم نوک تمام عیار است که با وجود قامت بلندش سرعت و تکنیک بالایی دارد. او گلزن است اما نه از آن گلزن‌هایی که در محوطه جریمه منتظر دریافت توپ می‌مانند بلکه از آن مهاجمانی که می‌دانند چگونه و کجا جاگیری کنند تا سر فرصت توپ را وارد دروازه حریف کنند. خلاصه این که او بازیکنی نیست که اگر به ایتالیا بیاید نادیده گرفته شود».

کالچو مرکاتو در ادامه به نقل از نیکومنش مدیر برنامه‌‌های طارمی 28 ساله می‌نویسد: ما از سری A چند پیشنهاد دریافت کرده‌ایم، اگرچه این پیشنهادها به صورت مستقیم از خود باشگاه‌ها نبوده‌اند. لیگ ایتالیا، لیگ بسیار جذابی است که در آن تیم‌های بزرگ فراوانی هستند و قدمت زیادی دارد. مهدی سمبلی از بازیکنان فوتبال ایران و آسیا است. امیدواریم که تعداد بیشتری از آنها را در سطح اول فوتبال دنیا ببینیم و مهدی هم به عملکرد خوبش ادامه دهد. راز موفقیتش؟ سختکوشی و استعداد ذاتی برای گلزنی، البته بابت رشد و پیشرفتش باید از کارلوس کاروالیال، سرمربی سابق او در ریو آوه هم قدردانی کنیم. پیش‌بینی‌ام برای بازی امشب؟ من به توانایی‌های سرجیو کنسیسائو (سرمربی پورتو) و بازیکنان تیمش ایمان دارم.

 

دیدگاه تان را بنویسید