استقلال پول همه را می‌دهد به جز این سه نفر!

تیم کشتی آزاد استقلال قصد تسویه حساب با نفراتی که نامشان در لیست جریمه این تیم دیده می‌شد را دارد اما همچنان روی مواضع خود در مورد سه نفر پافشاری می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، با توجه به اتفاقاتی که پیش از برگزاری مرحله پایانی لیگ برتر آزاد مورد اعتراض باشگاه استقلال قرار گرفته بود، این تیم قصد داشت با ترکیب ناقص در فینال حاضر شود که این امر با دخالت فدراسیون و تهدید کشتی‌گیران به دو سال محرومیت از حضور در تیم ملی منتفی شد و فینال لیگ به انجام رسید.

تسنیم نوشت؛  با این وجود چندی بعد از مرحله پایانی لیگ، استقلالی‌ها 7 کشتی‌گیر و دو عضو فنی خود را با جرایمی سنگین مواجه کردند. در سوی مقابل نیز گروه جریمه شده به فدراسیون اعتراض کردند و جلسه کمیته انضباطی برگزار شد.

کمیته انضباطی به طرفین 10 روز مهلت داد تا مشکل پیش آمده را بین خودشان حل کنند. نصیرزاده به تازگی اعلام کرده که دیداری با مسعود نصیری سرپرست و مسئول تیم کشتی استقلال داشته و آنها قرار است پول کشتی‌گیران را پرداخت کنند.

استقلال اما همچنان روی مواضع خود در خصوص سه نفر مُصر هست. بهروز یاری عضو کمیته فنی که اخیرا مصاحبه‌های انتقادی علیه استقلالی‌ها داشته به همراه امیرمحمد یزدانی و یونس امامی دو کشتی‌گیر ملی پوش این سه نفر را تشکیل می‌دهند.

استقلالی‌ها ابتدا نیز اعلام کرده بودند که علیه این دو کشتی‌گیر شکایت خواهند کرد. آنها به دلیل ترکِ بدون اجازه اردوی استقلال و حضور در اردوی تیم ملی برای حضور در جام جهانی صربستان قصد جریمه امیرمحمد یزدانی را دارند و در مورد یونس امامی نیز گفته شده او به دلیل تنها یک بار کشتی گرفتن برای استقلال جریمه‌اش پابرجا خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید