انتخاب ابوالحسن داودی به عنوان رییس انجمن «تهیه‌کننده کارگردانان سینما»

انجمن کارگردانان سینما انتخاب اعضای جدید شورای مرکزی انجمن تهیه کننده - کارگردانان را تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،ابوالحسن داودی به عنوان رییس انجمن «تهیه‌کننده کارگردانان سینما» انتخاب شد و این انجمن در پیامی به داودی تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: «انتخاب شایسته اعضای شورای مرکزی انجمن تهیه کننده - کارگردانان (مجمع فیلمسازان) را به این دوستان و همه اعضای این انجمن تبریک می گوئیم. حضور پرشور و مشارکت حداکثری اعضای این تشکل در انتخابات ششم بهمن ماه به انتخاب کارگردانانی شاخص و متبحر در امور صنفی و از موسسین این تشکل مهم تهیه کنندگی منجر شد که می توانند دستاوردهای شوراهای قبلی را حفظ کنند.

ترکیب جدید هیات مدیره این انجمن نویدبخش حیات تازه ای در تاریخ این تشکل صنفی هست و تضمینی بر حفظ حقوق تهیه کننده - کارگردانانی خواهد بود که سازنده بهترین آثار سینمای ایران هستند و نیز به انسجام و اعتلای هر چه بیشتر اتحادیه صنف تهیه کنندگان کمک‌ می کند.

انجمن کارگردانان سینما انتخاب شایسته آقای ابوالحسن داودی را به ریاست این انجمن تبریک‌گفته و نیز انتخاب آقایان : علیرضا داوودنژاد، مهدی فخیم زاده، علیرضا رئیسیان، علی ژکان، مجیدبرزگر و محمداحمدی به عنوان اعضای اصلی و آقایان مهردادفرید و اصغر هاشمی به عنوان اعضای علی البدل و آقای اسماعیل میهن دوست به عنوان بازرس را صمیمانه تبریک‌ می گوید و از زحمات شورای مرکزی قبلی به ریاست آقای مهرداد فرید قدردانی می کند.

انجمن کارگردانان اعلام می کند همچون گذشته و خصوصاً در این ایام حساس شیوع ویروس کرونا و تاثیرات مخرب آن بر تولید و اکران در سینما، در کنار دوستان شورای مرکزی انجمن تهیه کننده - کارگردانان و اعضای خود در این تشکل صنفی خواهد ایستاد و همراه با تصمیمات آنها خواهد بود.»

 

دیدگاه تان را بنویسید