کارت اعتباری سهام عدالت از امروز در بانک های ملی و تجارت عرضه می شود

کارت اعتباری سهام عدالت از امروز به صورت غیر حضوری توسط بانک های ملی و تجارت توزیع می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، عباس معمار نژاد، معاون امور بانکی وزیر اقتصاد گفت:  صاحبان سهام عدالت از امروز ۲۵ بهمن ۹۹ کارت اعتباری دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: بانک‌های ملی و تجارت از امروز به صاحبان سهام عدالت کارت اعتباری می‌دهند.

در همین خصوص موسوی، در نشست خبری معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بانک ملی پرداخت تسهیلات به دارندگان سهام عدالت را آغاز کرده و اخیراً بعد از گذشت چندماه، از امروز آمادگی وجود دارد که بر بستر غیرحضوری در بانک ملی، تسهیلات برای دارندگان سهام عدالت پرداخت شود.

وی افزود: مردم برای دریافت این تسهیلات نیاز به مراجعه به شعب این بانک ندارند و متقاضیان صرفاً با ارسال مدارک هویتی از جمله شناسنامه و کارت ملی خود در سامانه طراحی شده، می‌توانند درخواست خود را ارسال کرده و در کمترین زمان ممکن و پس از دو تا سه روز کاری، کارت اعتباری خود را دریافت کنند.

موسوی گفت: مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۳ ساله است و هیچ‌گونه مدرک یا ضامنی غیر از موارد اعلام شده (مدارک هویتی)، نیاز نیست و سهام عدالت ضامن این وام خواهد شد.

وی گفت: متقاضیان اگر در بازده زمانی یک ماهه تسهیلات دریافتی را باز پس دهند، هیچ‌گونه کارمزد و یا هزینه‌ای از آنها دریافت نخواهد شد.

وی گفت: حسب دستورالعمل‌ها، کارت اعتباری برای دارندگان سهام عدالت ارائه خواهد شد و این کارت برای همه دارندگان سهام عدالت از امروز آماده است و همه اقدامات نیز انجام شده است.

  • خودمو بقیه ارسالی در

    احسنت درست گفتی همش دروغ هست فقط حرف میزنن بانک تجارت که در خواب از سامانه اش رونمایی کرده بانک ملی هم دنبال کدملی میگرده بارگزاری کنه
    رییس نمیدونم کجا هم میاد میگه برین کارت بگیرین ....
    حکایت دست بالا دست بسیار است رو دست بلند شدن
    حسن روحانی کجاست...

  • arash ارسالی در

    سلام وقت بخیر من ۵نفر هستیم سهام ماه هم شده ۲۵میلیون الان من برم ۲۵میلیون رو شکر و برنج و مرکبات بیارم،،مرسی که به فکرمون هستید ،😁😁😁

  • ع ح ارسالی در

    این وام یا خوراکی

دیدگاه تان را بنویسید