راه عجیب بارسا برای نجات از شر قرارداد کوتینیو!

آاس مدعی شد باشگاه بارسلونا ترجیح می دهد تا پایان فصل خیلی به فیلیپ کوتینیو بازی نرسد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فیلیپ کوتینیو فصل گذشته را در باشگاه بایرن مونیخ پشت سر گذاشت و با این تیم به سه گانه فوق العاده بوندسلیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا دست یافت. با وجود عملکرد نسبتاً خوب ستاره برزیلی در ترکیب باواریایی‌ها اما باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که قرارداد او را دائمی نخواهد کرد و به همین خاطر کوتینیو در تابستان دوباره به بارسلونا بازگشت.

ورزش سه نوشت: اخیراً گفته شد در صورتی که تعداد بازی های هافبک برزیلی در بارسلونا به عدد 100 برسد، این باشگاه کاتالانی باید با توجه به بندی در قرارداد او 20 میلیون یورو به لیورپول بپردازد. با این حال چندی پیش اسپورت کاتالونیا  مدعی شده که آسیب دیدگی طولانی مدت کوتینیو و دوری او تا اواخر فصل باعث خواهد شد که این بازیکن به این آمار نرسد و نهایتاً قرمزهای آنفیلد نیز از دریافت این پول بی‌نصیب بمانند چرا که بارسا قصد دارد کوتینیو را در تابستان 2021 به فروش برساند.

از طرف دیگر به نظر می رسد که ریکاوری ستاره برزیلی بهتر از حد تصور پیش رفته و ممکن است او بتواند از چندی دیگر برای بارسا به میدان برود. با این حال آاس گزارش عجیبی در این باره منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه کاتالانی ترجیح می دهد که او در ادامه فصل خیلی برای این تیم به میدان نرود چراکه آن ها نمی‌خواهند کوتینیو به حدنصاب مورد نظر رسیده و نهایتاً 20 میلیون یورو را به لیورپول پرداخت کنند.

گفتنی است در صورتی که فیلیپ کوتینیو تنها در هفت بازی دیگر برای بارسلونا به میدان برود این باشگاه ملزم خواهد بود مبلغ مورد نظر را به قرمزهای آنفیلد پرداخت کند.

دیدگاه تان را بنویسید