قیمت قطعی دیگنیتی اعلام شد / خودروی جدید بهمن موتور کی وارد بازار می شود؟

مدیر عامل گروه بهمن، قیمت دیگنیتی را 760 میلیون اعلام کرد.این خودرو قرار است از هفته آینده در نمایندگی ها و شوروم بهمن موتور در دسترس عموم قرار گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مدیر عامل گروه بهمن قیمت دیگنیتی را اعلام و عنوان کرد فروش این محصول در روزهای آینده آغاز خواهد شد.

در حاشیه مراسم افتتاح مرکز خدمات بهمن موتور بیوک علیمرادلو مدیر عامل گروه بهمن، قیمت دیگنیتی را 760 میلیون اعلام کرد.

این خودرو قرار است از هفته آینده در نمایندگی ها و شوروم بهمن موتور در دسترس عموم قرار گیرد. گارانتی خودرو دیگنیتی 3 سال و ۱۰۰ هزار کیلومتر است اما این گارانتی تا ۵ سال و ۱۵۰ هزار کیلومتر قابل افزایش است و مشتریان می توانند نسبت به خرید اقدام کنند.

بهمن موتور که در محل این شرکت میزبان نمایشگاه داخلی سازی محصولات این گروه است، دو دستگاه دیگنیتی را در این نمایشگاه به نمایش درآورد که فرصت خوبی برای مشاهده این خودرو و ثبت تصاویر با کیفیت شاسی بلند جدید بهمن موتور بود.

دیگنیتی پرایم با طول 4.68 متر، عرض 1.86 متر و ارتفاع 1.64 متر، در سگمنت کراس‌اورهای سایز متوسط جای می‌گیرد.

دیگنیتی در اصل دانگ‌فنگ ix5 است که با این نام به بازار ایران ورود کرده و با همکاری بهمن‌موتور و دانگ‌فنگ چین به در ایران به تولید خواهد رسید.

دیگنیتی با موتور 1.5 لیتری توربوشارژر با توان تولید 148 اسب بخار و 220 نیوتن متر گشتاور وارد بازار می شود.

دیگنیتی با امکانات و آپشن هایی نظیر سیستم هوشمند ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، درب برقی صندوق عقب و کلید مخصوص جهت بسته شدن درب، آینه های جانبی برقی به همراه چراغ خوشامدگویی و گرمکن، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در 6 جهت، سانروف پانوراما دو قسمتی به همراه سیستم ایمنی برخورد با مانع، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک(لمسی) به همراه دریچه مجزا برای سرنشینان عقب، سیستم مولتی مدیا باصفحه نمایشگر لمسی باقابلیت اتصال به بلوتوث و دارای پورت یو اس بی و ای یو ایکس و دوربین 360 درجه وارد بازار خودرو می شود.

nexvoimlengcg9brzg2.jpg

دیدگاه تان را بنویسید