جی پلاس؛

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با مس رفسنجان

به احتمال زیاد پرسپولیس امروز (21 بهمن)‌ با ترکیب بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و امید عالیشاه به مصاف مس رفسنجان می رود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، پرسپولیس در دیدار معوقه از هفته نهم لیگ برتر بیستم امروز (21 بهمن) از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان می رود.

درون دروازه پرسپولیس حامد لک به دلیل اخطاری که هفته گذشته گرفت در این دیدار محروم است و رادو به جای او میدان خواهد آمد و فرصت خوبی است که توانایی هایش را ثابت کند.

کاپیتان پرسپولیس یعنی سیدجلال حسینی در خط دفاع حضور دارد و کنعانی‌زادگان همچنان مصدوم است و مثل دو بازی قبل از کمال کامیابی‌نیا در این پست استفاده می‌شود. در سمت راست مهدی شیری بازی خواهد کرد و سعید آقایی هم مدافع چپ سرخپوشان است.

با توجه به انتقال کمال به خط دفاع، احمد نوراللهی و میلاد سرلک هستند که به هماهنگی خوبی با هم رسیدند دو هافبک دفاعی این دیدار خواهند بود. احسان پهلوان و سیامک نعمتی دو هافبک رو به جلوی پرسپولیس در این بازی هستند.

در خط حمله نیز وحید امیری حضور دارد که در این پست عملکرد خوبی دارد. امروز در خط حمله یک تغییر مهم را شاهد خواهیم بود و به اختمال زیاد یحیی گل‌محمدی جای مهدی عبدی از امید عالیشاه استفاده می کند و باید دید این تغییر چه نتیجه‌ای به همراه خواهد داشت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و امید عالیشاه

 

دیدگاه تان را بنویسید