جام حذفی تنیس؛

پرسپولیس از رسیدن به نیمه‌نهایی باز ماند/ 4تیم برتر مشخص شدند

با برگزاری دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی تنیس(جام فجر)4تیم صعود کننده مشخص شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تنیس برگزار و تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

با انجام ۴ دیدار مرحله یک چهارم نهایی، ولسرویسز ایران با نتیجه ۲ بر یک تیم پیشگام پرتو اسپادانا را برد، شانل آمل با همین نتیجه پرسپولیس را شکست داد، آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان با‌ نتیجه ۲ بر صفر لرشید را از پیش رو‌ برداشت و کارگزاری بانک صادرات نیز با نتیجه ۲ بر یک مغلوب توسعه امین دارو (الف ) شد تا تیم‌های صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شوند. 

به این ترتیب در مرحله نیمه نهایی این مسابقات، آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان به مصاف ولسرویسز ایران می‌رود و توسعه امین دارو (الف ) با شانل آمل مسابقه رقابت می‌کند. 

مسابقات تنیس جام حذفی باشگاهها و دسته‌جات آزاد کشور (جام فجر) در بخش آقایان از تاریخ ۱۱ بهمن ماه به میزبانی فدراسیون تنیس در زمین‌های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش آغاز و‌ ۲۳ بهمن ماه با انجام دیدار نهایی به پایان می‌رسد. 
 
در این دوره از مسابقات ۱۸۳ تیم از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان ‌شمالی، خوزستان، سمنان، زنجان، فارس، قم‌، کردستان، کرمان، گیلان، مازندران، هرمزگان، یزد، همدان، جزیره کیش و ‌قشم حضور داشتند. 

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده حسن لاچینانی داور نشان سفید کشورمان است و سمیرا قدسی نیز به عنوان مدیر مسابقات حضور دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید