علی کریمی کفاشیان و دار و دسته اش را تهدید کرد!+عکس

علی کریمی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به صحبت های اخیر علی کفاشیان واکنش نشان داد و گفت اگر رئیس جدید فدراسیون شود، کفاشیان و دار و داسته اش باید جواب خیلی مسائل را بدهند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ علی کفاشیان امروز در برنامه ورزش و مردم صحبت های مفصلی انجام داد و درباره آینده رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت رئیس جدید فدراسیون در باتلاق پا می گذارد.

پس از این اظهارات علی کریمی، منتقد شماره یک فدراسیون در پنج سال اخیر و نامزد کنونی ریاست این فدراسیون پاسخ کفاشیان را داده و او را تهدید کرده است.

علی کریمی خطاب به کفاشیان نوشت: باتلاقی که تو و دار و داسته ات درست کردین؟ برو دعا کن که من به این صندلی نرسم و گرنه همتون باید جواب پس بدین. شک نکن آقای خوش خنده.

photo_2021-02-05_14-28-27

او همچنین تصویری هم از هیات رئیسه فدراسیون منتشر کرده و "از هیات رئیسه باتلاق ساز" برای این تصویر یاد کرده است. در آن بدود مطلب زیر را منتشر کرده و او را تهدید کرد که اگر روی کار بیاید آنها باید جواب خیلی مسائل را در دوره کاری خودشان پس بدهند.

WhatsApp Image 2021-02-05 at 16.33.38 (1)

حال باید منتظر ماند و دید ابتدا کریمی و تیمِ کاملاً فوتبالی که برای ریاست فدراسیون معرفی کرده از فیلتر تایید صلاحیت‌ها عبور می‌کنند یا نه و در مرحله بعد اینکه منتخب مجمع انتخاباتی خواهند بود یا نه و پس از آن در صورتیکه کریمی رئیس فدراسیون فوتبال شود باید منتظر اتفاقات مهمی که در وعده‌های انتخاباتی کریمی دیده می‌شود باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید