مدیرعامل پرسپولیس خبر داد؛

خبر خوش به پرسپولیسی ها ؛ مشکل پرداخت بدهی بودیمیر حل شد

مجید صدری ، رییس هیات مدیره پرسپولیس با ارسال توئیتی خبر از پرداخت بدهی بودیمیر داد و نوشت:‌ با پیگیری های مستمر، مشکل پرداخت بدهی بودیمیر حل شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، باشگاه پرسپولیس این روزها درگیر پرونده بودیمیر و مطالبات این بازیکن بود. بازیکنی که در زمان حضور برانکو در پرسپولیس با این باشگاه قرارداد بست اما عملکرد قابل قبولی نداشت. قرارداد ماریو بودیمیر با باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت ایرج عرب به ثبت رسیده بود.

وی در زمان حضورش در پرسپولیس در لیگ برتر تنها یک گل به ثمر رساند و در نهایت راهی  لوکوموتیو زاگرب شد و سپس برای دریافت مطالبات خود از پرسپولیس به فیفا شکایت کرد.

در ضرب‌الاجلی که فیفا برای پرداخت مطالبات این بازیکن عنوان کرده بود باید باشگاه پرسپولیس رقمی حدود 14/5 میلیارد تومان (500هزار یورو) به این بازیکن پرداخت می کرد.

پیش از این اعلام شده بود اگر این باشگاه در تاریخ مقرر این پول را ندهد پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته می شود اما امروز (14 بهمن) مجید صدری، رییس هیات مدیره پرسپولیس با ارسال توئیتی نوشت: "اول خبر خوش اینکه با پیگیری های مستمر، مشکل پرداخت بدهی بودیمیر حل شد. فعلا تمام تمرکزمان بر تقویت تیم و قهرمانی در این فصل است، به حواشی دامن نمی زنیم و از آن ها اجتناب می کنیم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید