آذری: اگر به پیکان برای عریض کردن زمین اطلاع می‌دادیم، مشکلی ایجاد نمی شد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره حاشیه‌های بازی این تیم با پیکان در لیگ برتر فوتبال گفت: شتباهی که صورت گرفت این بود که ما به سازمان لیگ و تیم حریف اعلام نکردیم. این اشتباه ما بود و آن را می‌پذیریم. بنا بر این یک بار دیگر از پیکانی‌ها عذرخواهی می‌کنم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  سعید آذری، مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان درباره حاشیه‌های بازی با تیم پیکان در لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: ‌درباره این موضوع یک نکته را فراموش نکنیم؛ طبق آیین نامه اجرایی لیگ برتر در ارتباط با ابعاد زمین، هیچ گونه توضیحی داده نشده است؛  اما در بعد بین المللی اندازه زمین چیزی بین ۶۸ تا ۷۵ متر پیش بینی شده است. بنا بر این اگر ما این اقدام را انجام می‌دادیم و به اطلاع سازمان لیگ و تیم حریف می‌رساندیم، منعی برای عریض کردن زمین تا ۷۵ متر نداشتیم.

او ادامه داد: اما اشتباهی که صورت گرفت این بود که ما به سازمان لیگ و تیم حریف اعلام نکردیم. این اشتباه ما بود و آن را می‌پذیریم. بنا بر این یک بار دیگر از پیکانی‌ها عذرخواهی می‌کنم.

آذری گفت: چند سال گذشته و در مسابقه‌ای در لیگ قهرمانان اروپا، بازی تیم فوتبال رئال مادرید و وولفسبورگ، تیم رئال زمین خود را عریض کرد و هیچ اتفاقی پیش نیامد؛ تنها به این دلیل که تیم حریف را مطلع کرده بودند.

آذری ادامه داد: با تذکری که ناظران بازی به ما دادند، مجددا زمین را به حالت اولیه بازگرداندیم و بازی در زمینی با  عرض ۶۸ متر برگزار شد.

مدیر عامل فولاد گفت: در این موضوع شیطنت‌هایی هم انجام شدند. یکی از دوستانی که صحبت‌هایی را علیه ما مطرح کرد؛ خودش در خوزستان سابقه چنین کار‌هایی را داشته و در لیگ خوزستان اقدام به کوچک کردن زمین بازی تیم خودش کرده است. باز هم می‌گویم، اشتباه کردیم و اشتباه خود را می‌پذیریم. امیدواریم دیگر از این دست اتفاقات را تحت هیچ شرایطی شاهد نباشیم.

سعید آذری درباره حمایت خود از سرمربی فولاد خوزستان گفت: سابقه من نشان می‌دهد مربیانی که با من کار می‌کنند، تحت حمایت کامل من به عنوان مدیر عامل باشگاه هستند.

او ادامه داد: امیدوارم جواد نکونام که ارزش حمایت کردن را نیز دارد؛ این بار هم از چالش سخت فولاد خوزستان که فشار‌های زیادی را تحمل می‌کند با موفقیت بیرون آید و تیم ما را به موفقیت برساند.

دیدگاه تان را بنویسید