امیدواری نیمار به ماندن امباپه در پاری سن ژرمن

نیمار، هافبک برزیلی پاری سن ژرمن ابراز امیدواری کرد که ام باپه در این تیم بماند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از اکیپ، نیمار از سال ۲۰۱۷ در پاری سن ژرمن بازی می کند و از بهترین و تاثیر گذارترین بازیکنان تیم است. نیمار تا آستانه ترک پاری سن ژرمن پیش رفت اما در نهایت در این تیم ماندنی شد.

ایسنا نوشت؛ او درباره وضعیت کنونی خود گفت: من در شرایط کنونی واقعا از حضور در پاری سن ژرمن خوشحال هستم. فکر می کنم که ام باپه هم چنین وضعیتی دارد. من و ام باپه رابطه بسیار خوبی با هم داریم و مثل برادر هستیم. ما علاقه زیادی به هم داریم و بدوم شک از بازی کردن در کنار هم خوشحال هستیم.

نیمار ادامه داد: ام باپه بازیکن بسیار باکیفیتی است. من او را جوان طلایی می نامم چرا که واقعا مثل طلاست. او قلب بزرگی دارد و  همه می دانند که چقدر تاثیر گذار است. او بیرون از ورزشگاه هم انسان خوب و متفاوتی است. ام باپه همیشه می خندد و می داند که چگونه از وقتش لذت ببرد. من و او بسیار به هم شبیه هستیم و باید هم از کنار هم بودن خوشحال باشیم.

نیمار درباره آینده و خود و ام باپه گفت: من از حضور در پاری سن ژرمن خوشحال هستم. از زمان آمدنم به اینجا تاکنون چیزهای زیادی تغییر کرده است. نمی توانم بگویم که چه اتفاقی افتاده اما قطعا چیزهایی تغییر کرده است. فضا برای من بسیار بهتر شده و دوست دارم در تیم بمانم و قراردادم را تمدید کنم. امیدوارم که ام باپه هم بماند.

او درباره شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا هم گفت: اصلا آن شکست را دوست ندارم و خاطره بسیار بدی برای من است. من آن روز بسیار گریه کردم چرا که دوست داشتم با جام به فرانسه برگردیم. متاسفانه آن جام را از دست دادیم اما این شانس را داریم که دوباره به چنین جام بزرگی دست پیدا کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید