نیمار بازی با لیل را هم از دست داد

سرمربی پاری سن ژرمن ترجیح می دهد که در دیدار برابر لیل هم به نیمار استراحت دهد این درحالی است که او تقریبا به شرایط بازی رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از اکیپ، در حساس ترین و جذاب ترین بازی هفته شانزدهم رقابت های لیگ فرانسه یکشنبه شب دو تیم پاری سن ژرمن و لیل به  مصاف هم خواهند رفت.

ایسنا نوشت؛ این دیدار تقابل تیم های اول و دوم جدول رده بندی است. لیل با ۳۲ امتیاز در صدر جای دارد این درحالی است که پاری سن ژرمن با ۳۱ امتیاز در جایگاه دوم است.

طبق اعلام روزنامه اکیپ پاری سن ژرمن در این دیدار از نیمار استفاده نخواهد کرد چرا که این فوق ستاره برزیلی هنوز به طور کامل از آسیب دیدگی رهایی پیدا نکرده است و این احتمال وجود دارد که در صورت برخورد در این بازی سخت وضعیت زانوی او بدتر شود و به همین خاطر توخل به او استراحت خواهد داد.

نیمار در دیدار برابر لیون که یکشنبه هفته قبل برگزار شد مصدوم شد و با چشمان اشک بار زمین بازی را ترک کرد. البته این آسیب دیدگی جدی نبود و به نظر می رسد که تنها دو بازی قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

خبر خوب برای پاری سن ژرمن اینکه مارکینوش کاپیتان تیم به شرایط بازی رسیده است و مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار حساس برابر لیل نخواهد داشت.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید