نام اصلی "ماتریکس 4" لو رفت!

گفته می‌شود در عکسی که توسط چهره پردار «ماتریکس ۴» منتشر شده، عنوان اصلی این فیلم سینمایی لو رفته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از اِن اِم ای، بنا به گزارش‌ها عنوان چهارمین قسمت از مجموعه سینمایی «ماتریکس» لو رفته است. این فیلم سینمایی بعد از تعویق‌های متعدد به دلیل شیوع ویروس کرونا، با حضور دو شخصیت اصلی نئو و ترینیتی در آوریل سال ۲۰۲۲ راهی سینما‌ها خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ گفته می‌شود عنوان اصلی این فیلم سینمایی که تا کنون به نام «ماتریکس ۴» شناخته می‌شد، «رستاخیز‌های ماتریکس» است. این عنوان از عکسی لو رفت که توسط چهره پرداز این فیلم در صفحه مجازی اش منتشر شد. او تصاویری از هدایایی را به اشتراک گذاشت که به مناسبت پایان فیلمبرداری پروژه دریافت کرده بود. همینطور دست نوشته‌ای از کارگردان فیلم که عنوان احتمالی آن را نشان می‌دهد.

عنوان‌های قبلی فیلم «بارگذاری مجدد ماتریکس» و «انقلاب‌های ماتریکس» بوده است که به عنوان جدیدی که منتشر شده اشتراکات زیادی دارد.

کیانو ریوز برای بازی مجدد در نقش نئو، به این فیلم سینمایی باز خواهد گشت و کری آن ماس دوباره نقش ترینیتی را بازی می‌کند. این فیلم سینمایی قرار است توسط کارگردان قسمت‌های اول یعنی لانا واچوفسکی ساخته شود. جسیکا هنویک، بازیگر این فیلم معتقد است که این اثر صنعت فیلمسازی را تغییر خواهد داد.

بازیگران جدیدی به این فیلم سینمایی اضافه شده اند که از جمله آن‌ها می توان به یحی عبدالمتین دوم و نیل پاتریک هریس اشاره کرد.

البته تولید این فیلم جنجال هایی نیز داشته است. بازیگران و عوامل فیلم اخیراً برای برگزاری جشن پایان فیلمبرداری در برلین و نقض قوانین مربوط به کووید ۱۹ در آلمان، مورد انتقاد قرار گرفته بودند. گزارش‌ها نشان می‌داد که ۲۰۰ نفر از جمله کیانو ریوز در این جشن حضور داشته اند.

دیدگاه تان را بنویسید