آغاز فیلمبرداری "ماتریکس 4" در برلین

تولید فیلم سینمایی «ماتریکس ۴» با نقش‌آفرینی کیانو ریوز، پس از توقفی پنج ماهه از سرگرفته شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از ددلاین، پس از گذشت پنج ماه از به تعویق افتادن ساخت فیلم سینمایی «ماتریکس ۴»، دوربین‌ها دوباره برای فیلمبرداری این اثر به کار افتادند.

ددلاین برای نخستین بار در ماه مارس اعلام کرد، تولید این فیلم که محصول مشترک کمپانی برادران وارنر و ویلیج رودشوست، در برلین (پایتخت آلمان) به حالت تعلیق درآمده است. حالا فیلمبرداری این پروژه دوباره آغاز شده است.

کیانو ریوز در یک مصاحبه ویدئویی درباره وضعیت این پروژه گفت: فکر می‌کنم که همه این پروژه را دوست خواهند داشت. برای من نیز افتخار بزرگی است و خوشحالم که در این پروژه هستم.

او در ادامه درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: پروتکل‌های بهداشتی موثری در لوکیشن‌ها رعایت می‌شود و تا کنون روند فیلمسازی را مختل نکرده است. همه چیز سازماندهی شده است و همه سخت کار می‌کنند.

لانا واچوفسکی کارگردان چهارمین قسمت از این مجموعه سینمایی پرفروش است که حدود ۱۷ سال پس از اکران سومین قسمت، جلوی دوربین می رود. تولید این فیلم از ماه فوریه در سانفرانسیسکو آغاز شد. سه گانه ماتریکس که توسط لانا و لیلی واچوفسکی کارگردانی و نویسندگی شده، در مجموع گیشه جهانی ۱.۶ میلیارد دلار فروخته است.

کیانو ریوز، کری آن ماس و جیدا پینکت اسمیت همگی برای ایفای دوباره نقش‌های خود باز می‌گردند و افرادی مثل پریانکا چوپرا، جسیکا هنویک، نیل پاتریک هریس، یحیی عبدالمتین دوم و اندروز کالدول بازیگرانی هستند که به این فیلم اضافه شده اند. لارنس فیشبرن بازیگر سابق این فیلم سینمایی بود که در مصاحبه‌ای جدید اعلام کرد، برای بازی در قسمت چهارم فیلم از وی دعوت نشده است.

 «ماتریکس ۴» قرار بود در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ اکران شود؛ اما نمایش آن با تصمیم برادران وارنر به یکم آوریل ۲۰۲۲ موکول شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید