اخباری: کاش ما هم سیدجلال داشتیم

سعید اخباری می‌گوید که سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس الگوی بازیکنان ماست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سعید اخباری سرمربی تیم ماشین سازی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس حضور یافت و در ابتدا بابت درگذشت مهرداد میناوند تسلیت گفت و در ادامه گفت: درباره بازی با پرسپولیس صحبت ها بسیار شده، این تیم فینالیست آسیاست و کادر خوبی دارد. فوتبالی که آقای گل محمدی علاقه دارد متکی بر مالکیت توپ و چرخش توپ و استفاده از فضاهایی است که روی آن کار کرده ایم تا بازیکنان انگیزه بازی مقابل پرسپولیس را داشته باشند. امیدواریم بازی خوبی را داشته باشیم.

ورزش سه نوشت: وی افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است و همیشه نقاط قوتش بر نقاط ضعفش غلبه کرده. من خودم به شخصه حضور یک سری بازیکنان که الگوی بقیه جوانان هستند را نعمت می‌دانم، مثل سیدجلال حسینی که همیشه او را مثال زده ام. او یک الگو است چه از نظر فنی و چه سبک زندگی. همه تیم ها اگر چند بازیکن مثل سیدجلال داشته باشند که بقیه بازیکنان را همراهی کند، خیلی مهم و موثر است. در تیم ما هم آقای مهدی اسلامی و مهدی مومنی بازیکنان بالای 30 سال هستند و الگویی برای دیگر بازیکنان است. وقتی جی پی اس می‌بندیم درصد دوندگی اش از دیگر بازیکنان بیشتر است.

او درباره شانس بقای ماشین سازی اظهار داشت: باتوجه به بازی های تیم ما در این 7 هفته، واقعا بازی هایی انجام دادیم که توانستیم کمترین موقعیت را به حریف بدهیم و خودمان هم موقعیت های خوبی داشتیم. یک مقدار زمان برد تا به خودباوری برسیم که بچه ها بدانند پایین جدول نباشیم. فکر کنم تیم هایی که پایین جدول هستیم جایگاهمان اینجا نیست. بچه های ما یک مقدار بدشانسی و بی تجربگی چاشنی کارشان بود که باید با تمرین برطرف کنیم. فکر کنم با سپری کردن این سه هفته و رسیدن به امتیازات لازم، مطمئن باشید ماشین سازی حتما در لیگ خواهد ماند.

اخباری درخصوص لیست خریدش عنوان کرد: امسال باتوجه به قوانین در سازمان لیگ، خرید بازیکن حتی برای تیم های بزرگ سخت است. الان بازیکنان تحت قرارداد بازیکنان دیگر هستند و ما منتظریم که با باشگاه ها مذاکره کنیم. چند بازیکن آزاد هم بودند که با آن ها مذاکره کردیم.

سعید اخباری راجع به مصدومیت بازیکنانش گفت: باتوجه به مصدومیت چند بازیکن ما و همچنین بازی در چمن مصنوعی، متاسفانه مصدومان ما به بازی نرسیدند. ایمان باصفا نرسیده و بقیه بازیکنان هم مشخص خواهند شد.

دیدگاه تان را بنویسید