سیدجلال در لیست مازاد یحیی در ابتدای فصل!

عمده جمع‌بندی‌ها این است که پیش از شروع فصل جلال حسینی و امید عالیشاه از سوی گل‌محمدی در فهرست مازاد قرار گرفتند. باورنکردنی است اما فرض کنید اگر جلال می‌رفت امروز چه بر سر خط دفاع پرسپولیس می‌آمد. گل‌محمدی پیش‌تر با رفتار عجیبش در قبال مهدی مهدوی‌کیا یک شگفتی در فوتبال ایران خلق کرد. گویا بنا بود جلال حسینی شوک دوم یحیی باشد اما به خیر گذشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رنج‌نامه چند هزار کلمه‌ای مهدی رسول‌پناه، عضو مستعفی هیات‌مدیره پرسپولیس نکات پرشمار زیادی داشت که یکی از آنها بیش از بقیه مورد توجه رسانه‌ها و هواداران قرار گرفته است. رسول‌پناه گفته یحیی گل‌محمدی نام سه بازیکن با سابقه این تیم را در لیست مازادش قرار داده بود اما باشگاه به زحمت‌ نظر سرمربی را تغییر داد. بعد هم دو نفر از این جمع در ترکیب اصلی بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر اولسان هیوندای به‌ طور ثابت به میدان رفتند.

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: نام ۱۱ بازیکن اصلی سرخ‌ها در آن مسابقه به این شرح است: حامد لک، جلال حسینی، کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، نوراللهی، بشار، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، عبدی و عالیشاه. از این جمع سه نفر یعنی لک، سرلک و آقایی جزو خریدهای جدید بودند و مازاد شدن آنها اصلا نمی‌تواند موضوعیت داشته باشد. نعمتی هم که قبل از فینال قراردادش را تمدید کرد. کنعانی، نوراللهی و عبدی هم منطقا نمی‌توانند جزو بازیکنان مازاد اعلام‌شده از سوی یحیی باشند. در نتیجه تنها سه بازیکن باقی می‌مانند؛ جلال حسینی، مهدی شیری و امید عالیشاه.

با توجه به این که پرسپولیس امسال دفاع راست تخصصی دیگری نداشته، بعید است شیری مازاد اعلام شده باشد. بنابراین عمده جمع‌بندی‌ها این است که پیش از شروع فصل جلال حسینی و امید عالیشاه از سوی گل‌محمدی در فهرست مازاد قرار گرفتند. باورنکردنی است اما فرض کنید اگر جلال می‌رفت امروز چه بر سر خط دفاع پرسپولیس می‌آمد. گل‌محمدی پیش‌تر با رفتار عجیبش در قبال مهدی مهدوی‌کیا یک شگفتی در فوتبال ایران خلق کرد. گویا بنا بود جلال حسینی شوک دوم یحیی باشد اما به خیر گذشت.

دیدگاه تان را بنویسید