انتقاد مدیر روابط عمومی نظام پزشکی از وضعیت استودیوهای ضبط در پی درگذشت میناوند بر اثر کرونا

کرمانپور مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در پیامی انتقادی نوشت: ‌⁧میناوند⁩ آخرین نخواهد بود! روی ⁧استودیوهای ضبط برنامه⁩ و تهیه فیلم و سریال نظارت چندانی نیست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی پس از فوت مهرداد میناوند، از عدم نظارت بر استودیوهای ضبط برنامه و تهیه فیلم و سریال و همچنین عدم رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک در این محل‌ها انتقاد کرد.

حسین کرمانپور روز پنجشنبه پس از تشییع مهرداد میناوند که شب گذشته به علت ابتلا به کرونا درگذشت، در حساب توییتر خود نوشت: ‌⁧میناوند⁩ آخرین نخواهد بود! روی ⁧استودیوهای ضبط برنامه⁩ و تهیه فیلم و سریال نظارت چندانی نیست.

مدیر اورژانس بیمارستان سینا ادامه داد: من خود در چندین برنامه شرکت کرده و ملاحظه کرده‌ام. برای این عزیزان موضوع چندان جدی نیست. ماسک‌ها به صورت موثر زده نمی‌شود، فاصله رعایت نمی‌شود و تهویه هم مناسب نیست.

به گزارش ایرنا، مهرداد میناوند و علی انصاریان دو پیشکسوت تیم‌های ملی فوتبال و پرسپولیس پس از یک برنامه که به مناسبت شهرآورد پایتخت برگزار شده بود، به ویروس کرونا مبتلا شدند. میناوند شب گذشته پس از چند روز مبارزه با این ویروس در بیمارستانی در تهران درگذشت و مراسم تشییع این بازیکن محبوب پیشکسوت امروز برگزار شد.

بر اساس توصیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی ۱.۵ تا ۲ متر و همچنین شرکت نکردن در دورهمی‌ها و تجمعات، موثرترین عوامل پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است.

دیدگاه تان را بنویسید