شوک به جامعه ورزش؛

مهرداد میناوند از دنیا رفت + علت فوت

مهرداد میناوند، بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس در اثر کرونا امشب (چهارشنبه) درگذشت و علت فوت او درگیری 90 درصد از ریه اش در اثر ابتلا به کرونا عنوان شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ مهرداد میناوند ، پیشکسوت پرسپولیس و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال دار فانی را وداع گفت.

 مهرداد میناوند بازیکن پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس از چند روز گذشته به‌دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود و امشب (چهارشنبه) دار فانی را وداع گفت.

 بیمارستان لاله تهران خبر فوت میناوند را تایید کرد و گفت: مهرداد میناوند بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس به علت درگیری ۹۰ درصدی ریه به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

مهرداد میناوند متولد ۹ آذر ۱۳۵۴ و در تهران متولد شده بود. وی سابقه بازی در تیم های پاس، پرسپولیس، اشتورم گراتس اتریش، شارلوای بلژیک، الشباب امارات، سپاهان و راه آهن را در کارنامه داشت و در طول بیش از ۷ سال حضور در تیم ملی، در ۶۷ مسابقه برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته  و ۴ گل هم به ثمر رسانده بود.

دفاع چپ اسبق تیم ملی ایران با پرسپولیس در سال ۱۳۷۶ قهرمان لیگ ایران شد و با اشتورم گراتس یک قهرمانی در لیگ اتریش، یک قهرمانی در جام حذفی اتریش، ۲ قهرمانی در سوپرجام اتریش و ۲ سال حضور پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده‌است. 

او در اواخر عمر به اجرای برنامه های ورزشی در سایتها و اپلیکیشن ها رو آورده بود و این اواخر مجری برنامه اپ پرسپولیس بود که گفته می شود در استودیوی همین اپ او به این ویروس مبتلا شده بود. آخرین بار او ویژه برنامه دربی را با حضور علی انصاریان اجرا کرده بود.

جی پلاس این ضایعه را به جامعه فوتبال ایران و خانواده محترم مهرداد میناوند و بازماندگان تسلیت می گوید.

 

دیدگاه تان را بنویسید