حرف های عجیب خلیل زاده درباره عدم رعایت پروتکل ها در ایران

بازیکن ایرانی الریان گفت: قطر شبیه ایران نیست و تمام افراد ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ماسک می‌زنند. ایران مردم ایران شیوه‌ نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و ماسک هم نمی‌زنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شجاع خلیل زاده بازیکن ایرانی تیم فوتبال الریان قطر درباره وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور قطر، اظهار داشت: اینجا شبیه ایران نیست و تمام افراد ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ماسک می‌زنند. ایران خیلی بزرگ‌تر از قطر است و اگر مردم به توصیه‌های پزشکان گوش دهند، کمتر بیمار خواهند شد. مردم ایران شیوه‌ نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و ماسک هم نمی‌زنند. قطر واقعا پیشرفته عمل می‌کند و کرونا در این کشور کم است.

او در مورد وضعیت خود در باشگاه الریان قطر، اظهار داشت: امکانات فوتبال قطر نسبت به ایران پیشرفته‌تر است. به نظر من فوتبال ایران در حال حاضر آن طور که باید باشد نیست زیرا خیلی از تیم‌ها زمین تمرین ندارند. شرایط آب و هوایی ایران به گونه‌ای است که تیم‌ها نمی‌توانند زمین مناسبی داشته باشند. امیدوارم امکانات ما بهتر شود زیرا حق بازیکنان ایرانی است.

خلیل زاده در زمینه اینکه آیا با سایر بازیکنان ایرانی در قطر ارتباط دارد یا خیر، گفت: روزبه چشمی و مهدی ترابی در ساختمان ما حضور دارند. امید ابراهیمی هم کنار ما است زیرا قطر کشور کوچکی است و همه کنار یکدیگر هستیم.

بازیکن ملی پوش کشورمان در خصوص گل‌هایی که در دیدارهای اخیر برای الریان به ثمر رساند، تشریح کرد: من مصدومیت شدیدی از ناحیه کشاله ران داشتم و حدود یک ماه از میادین دور بودم. بعد از رفع مصدومیت آمادگی کافی را نداشتم و ۲ روز بعد بازی کردم. شرایط جسمانی خوبی نداشتم و گل به خودی بدی زدم. بزرگ‌ترین بازیکنان هم گل به خودی می‌زنند و اشتباه می‌کنند. خیلی بعد از آن صحنه اذیت شدم زیرا از سوی هواداران هم فشار به من وارد شد. خیلی تمرکز کردم تا اشتباهاتم را جبران کنم و در ۲ مسابقه متوالی گلزنی کردم.

خلیل زاده درباره مصدومیت خود از ناحیه گردن که حدود ۲ سال پیش اتفاق افتاده بود، بیان کرد: چون پرسپولیس به من نیاز داشت با درد بازی کردم و خدا را شکر با آن درد کنار آمده‌ام اما هنوز همراه من است.

مدافع الریان در مورد استفاده بلان سرمربی این تیم از او در پست‌های مختلف، اعتقاد داشت: بازیکن چند پسته همیشه برای مربی با اهمیت است. بلان روز اول گفت می‌دانم پست تخصصی تو دفاع وسط است اما می‌خواهم در پست‌هایی که ضعف داریم، بازی کنی. به همین دلیل در پست‌های دفاع راست و دفاع چپ بازی کردم و گل هم زدم.

خلیل زاده در مورد اینکه آیا دلش برای اردوهای تیم ملی تنگ شده است یا خیر، عنوان کرد: جو تیم ملی به حدی صمیمانه است که آدم دلش برای آن تنگ می‌شود. امیدوارم با پایان ویروس کرونا دور هم جمع شویم و بازی دوستانه انجام دهیم.

او در مورد کار کردن زیر نظر بلان، گفت: همه می‌دانستیم بلان مربی بزرگی است. اولین چیزی که از این مربی یاد گرفتم، احترام بود. او شخصیت بزرگی دارم که آدم از آن لذت می‌برد. امیدوارم در ایران هم این مربیان کار کنند. بلان شوخ طبع نیست و جدی کار می‌کند. آدم از او می‌ترسد.

خلیل زاده در پایان گفت: لیگ قطر از بیرون آسان به نظر می‌آید. لیگ قطر سخت است زیرا هر تیم ۵ بازیکن خارجی می‌تواند جذب کند. مثل ایران نیست که بازیکنان خارجی بی کیفیت وارد شوند و پول زیاد دریافت کنند. ضمن اینکه بیشتر بازیکنان خارجی هافبک و مهاجم هستند بنابراین کار دفاع سخت است.

 

دیدگاه تان را بنویسید