حمایت فدراسیون کشتی از استقلالی ها

فدراسیون کشتی از کشتی‌گیرانی که به دلیل کشتی گرفتن در فینال لیگ برتر از سوی باشگاه استقلال جریمه شده‌اند، حمایت خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، طی روزهای گذشته باشگاه استقلال طی بیانیه‌ای هفت کشتی‌گیر و دو عضو کادر فنی‌اش را با جرایم سنگین مواجه کرد.

تسنیم نوشت؛ امیرمحمد یزدانی، نادر حاج آقانیا، محمدرضا سرگو، سجاد غلامی، عباس فروتن و علی موجرلو کشتی‌گیرانی بودند که از سوی این باشگاه با جریمه 35 درصدی و یونس امامی با جریمه 65 درصدی از قرارداد محکوم شدند.

محمد طلایی که در روز فینال از کشتی‌گیران تیمش خواسته بود مقابل بازار بزرگ صف‌آرایی کنند نیز 35 درصد و بهروز یاری که بعد از وقایع روز پایانی لیگ علیه رضا یزدانی مصاحبه کرده بود هم با 70 درصد جریمه مواجه شدند.

در این بین شاید یونس امامی که تنها یک کشتی برای استقلالی‌ها گرفته، اعتراض چندانی نسبت به این جریمه نداشته باشد، اما کشتی‌گیرانی چون امیرمحمد یزدانی و عباس فروتن که این تیم را همراهی کرده بودند و حالا با جریمه 35 درصدی مواجه شده‌اند، این رأی در موردشان منطقی به نظر نمی‌رسد.

فدراسیون کشتی که پیش از این اعلام کرده بود اجازه نخواهد داد کشتی‌گیرانی که برخلاف نظر سرمربی استقلال در فینال لیگ روی تشک رفته بودند متضرر شوند، از آنها حمایت خواهد کرد.

در این مورد از فدراسیون کشتی خبر می‌رسد که قطعاً نفراتی که در فینال لیگ آزاد برخلاف تصمیم کادر فنی استقلال روی تشک رفتند، مورد حمایت فدراسیون کشتی خواهند بود.

استقلالی‌ها که نسبت به برخی اتفاقات اعتراض داشتند، روز فینال لیگ برتر از کشتی‌گیران‌شان خواستند مقابل بازار بزرگ کشتی نگیرند که این تصمیم با عصبانیت علیرضا دبیر و غلامرضا محمدی و تهدید به دو سال محرومیت از تیم ملی همراه شد و در نهایت فینال لیگ به انجام رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید