برگزاری آنلاین جلسه هیات اجرایی IOC

اعضای هیات اجرایی به بحث و تبادل نظر پیرامون گزارشات کمیسیون‌های مختلف خواهند پرداخت. بررسی گزارش کمیته برگزاری توکیو ۲۰۲۰ و بازی‌های المپیک پیش رو از مهمترین موارد مندرج در دستور جلسه نشست هیات اجرایی خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ نشست هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک در تاریخ ۲۷ ژانویه بصورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

طی این نشست، اعضای هیئت اجرایی به بحث و تبادل نظر پیرامون گزارشات کمیسیون‌های مختلف خواهند پرداخت. بررسی گزارش کمیته برگزاری توکیو۲۰۲۰ و بازی‌های المپیک پیش رو از مهمترین موارد مندرج در دستور جلسه نشست هیئت اجرایی خواهد بود. 

گزارش توماس باخ، گزارش فدراسیون‌های بین المللی ورزش‌های تابستانی و زمستانی، کمیته‌های ملی المپیک، ورزشکاران و ضد دوپینگ از دیگر موارد مورد بحث در نشست هیئت اجرایی است. روند برگزاری و آماده سازی‌ها در توکیو۲۰۲۰، پاریس۲۰۲۴، پکن۲۰۲۲، و بازی‌های المپیک لس آنجلس۲۰۲۸ نیز به استماع اعضای هیئت اجرایی خواهد رسید. 

این نشست ساعت ۱۲تا۱۶ بوقت محلی در دفتر IOC برگزار می‌شود و پس از آن توماس باخ با اصحاب رسانه کنفرانس خبری خواهد داشت.  گفتنی است بدلیل محدودیت‌های مسافرتی و پروتکل‌های مرتبط با پاندمی کووید۱۹ این نشست با برخی از اعضا بصورت حضوری و با دیگر اعضا بصورت غیرحضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید