تارتار:‌تمام پیش‌بینی‌ها اشتباه از آب درآمد/ امسال هیچ دیداری آسان نیست

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: امسال هیچ بازی آسان نیست و در تمام هفته ها نتایج عجیبی رقم خورده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پیکان و مس رفسنجان در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: مانند دیدارهای قبلی، بازی سختی برای ما است. امسال هیچ بازی آسان نیست و در تمام هفته ها نتایج عجیبی رقم خورده است. مس در فصل نقل و انقالات خیلی عالی عمل کرده است.

تارتار درباره تعریف محرم نویدکیا از تیم پیکان گفت: به بازی خوبی را تا زمانی که دو بر یک از حریف عقب نیفتادیم به نمایش گذاشتیم و پس از آن بی‌محابا حمله کردیم. سپاهان هم بازیکنان خوب و سرعتی را به زمین آورد و می‌توانست به گل‌های بیشتری برسد. از صداقت کلام محرم نویدکیا هم تشکر می‌کنم اما تیمش لیاقت بردن را  داشت و جدا از نتیجه موقعیت‌های خوبی به دست آورد. حتی می‌توانست گل‌های بیشتری هم بزند.

وی افزود: باید از مربیان زحمتکش آکادمی و تیم‌های پایه‌مان تشکر کنم. دنبال بازیکنان خوب در تهران و شهرستان‌ها می‌گردند که ما هم از این نفرات استفاده می‌کنیم. این کار برای کم کردن هزینه‌های باشگاه به ما کمک می‌کند و ارزشمند است.

سرمربی تیم پیکان درباره  احتمال استفاده از نفرات جوان جدید در بازی با مس رفسنجان توضیح داد: ممکن است. یکی دو بازیکن امیدمان را اضافه کرده و از آنها بسیار راضی هستیم. احتمال دارد بتوانند مقابل مس بازی کنند.

تارتار درباره احتمال حضور فرزاد حاتمی در این مسابقه گفت: این احتمال هم وجود دارد زیرا کادرپزشکی‌مان خیلی تلاش می کنند و باید از آنها تشکر کنم.

وی درباره فاصله یک امتیازی تیم چهارم با دهم جدول عنوان کرد:واقعا بازی‌ها قابل پیش بینی نیست زیرا تیم‌ها خیلی به هم نزدیک هستند. برخی مثل پیکان هزینه کمی داشته اند و نتایج خوبی به دست آورده اند که نمونه انها نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان هستند. تمام پیش‌بینی‌ها اشتباه از آب درآمد. شاید برخی بازیکنان اسم و رسم دار  نباشند اما کیفیت خوبی دارند. تیم‌ها توانسته‌اند رقابت‌ خوبی را در بالا و پایین جدول داشته باشند.

سرمربی پیکان درباره اشتباه بازیکنانش مقابل سپاهان گفت: اشتباه نیروی جوان زیاد است  و گفتم ان شالله  مقابل مس کم اشتباه باشیم. تاوانش را هم ما مربیان می‌دهیم اما کادرفنی پیکان باتجربه است و می‌تواند به این جوان ها خیلی کمک کند. باید از پاشایی، معمار، طهماسبی، اینانلو، مهرعلی و بدنسازمان تشکر کنم که همه برای به حداقل رساندن اشتباهات و ثبت نتیجه‌ای خوب در تاریخ باشگاه پیکان تلاش می‌کنند.

تارتار درباره توجه رسانه‌ها به پرتاب‌های اوت نادر محمدی عنوان کرد: اگر بخواهم روزی این موضوع را بشکافم بیشتر به ما حق می دهند. اوت یک ضربه ایستگاهی است که آفساید ندارد و می‌توان هرگونه تاکتیکی را در آن به خوبی انجام داد و تیم حریف را در 18 قدمش حبس کرد اما ضربات دیگر ایستگاهی آفساید دارد و تیم‌ها می توانند خط آفساید را مشخص کنند.  هر مربی دیگری هم از این حربه استفاده می‌کرد و ما هم سعی داریم این کار را انجام بدهیم.  از بچه‌های آکادمی مان که نادر محمدی را به عنوان یک نیروی ویژه به تیم بزرگسالان اضافه کردند ممنون هستم.

 

دیدگاه تان را بنویسید