محکومیت 3.5 میلیاردی استقلال در پرونده بازیکن بلغاری

باشگاه استقلال در پرونده شکایت نیکولای بودوروف مدافع پیشین بلغارستانی تیم فوتبال استقلال محکوم شده است و باید مطالبات این بازیکن را پرداخت کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نیکولای بودوروف، مدافع بلغارستانی پیشین تیم فوتبال استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از این باشگاه به فیفا شکایت کرد.

تسنیم نوشت؛ فیفا با بررسی پرونده، باشگاه استقلال را به پرداخت نزدیک به 140 هزار دلار محکوم کرد. مسئولان استقلال دفاعیات خود را در قبال این بازیکن ارائه کردند اما مورد پذیرش قرار نگرفت و باید تا یک ماه دیگر این مبلغ را که چیزی در حدود سه میلیارد و پانصد میلیون تومان می‌شود، پرداخت کنند.

با توجه به هزینه‌های بالای ارائه پرونده به دادگاه CAS، به نظر نمی‌رسد مسئولان استقلال چنین تصمیمی بگیرند و باید دنبال راهی برای پرداخت مطالبات بودوروف باشند. 

بودوروف نیم فصل لیگ سال گذشته به استقلال پیوست، اما فرصت کافی برای بازی کردن پیدا نکرد تا به راحتی به دلیل پرداخت نشدن به موقع مطالباتش، خواهان کل قراردادش شود. 

دیگر پرونده استقلال شکایت آندره‌آ استراماچونی و دستیارانش است که هنوز رای قطعی صادر نشده است، چرا که باشگاه استقلال حداقل در این پرونده ادعا می‌کند که دفاعیات محکمی دارد تا مبلغ درخواست یک میلیون و 380 هزار یورویی سرمربی ایتالیایی پیشین خود را کم کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید