"آقای اوت ایران" رکورد زد‌!/ دو پرتاب 50 متری از مدافع پیکان +فیلم

مدافع چپ پیکان که به پدیده "اوت دستی" لیگ برتر ایران شناخته شده، در بازی با سپاهان چشمه هایی از توانایی خود را به نمایش گذاشت که باعث تعجب شد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ نادر محمدی، مدافع چپ پیکان است که از فصل گذشته تاکنون توانسته به واسطه توانایی های خود در پرتاب اوت به شکل ویژه، در لیگ برتر ایران شناخته شود. او رویه معمول در پرتاب اوت دستی را کنار گذاشته و بعد از دورخیز، در حال که به خط طولی زمین نزدیک می‌شود، بعد از پشتک زدن، پرتاب خود را انجام می‌ دهد.

قدرت و سرعت پرتاب های نادر محمدی به حدی است که برخی مربیان لیگ برتری پرتاب های او را خطرناک تر از ضربات کرنر و حتی خطای ایستگاهی می دانند و از این تاکتیک به عنوان نقطه قوت پیکان شناخته می شود.

محمدی در بازی پیکان و گل گهر هم توانست روی توانایی های خود علیرضا حقیقی را با اشتباه مواجه کند و دروازه شاگردان قلعه نویی به راحتی هر چه ممکن باز شود. در این گل، پرتاب نادر محمدی بعلت ارتفاع و سرعت زیاد با برخورد به نوک انگشتان حقیقی، مستقیما وارد گل شد.

این مدافع چپ که به همین دلیل در سایت های جهانی فوتبال هم معروف شده، اخیرا گفته خوشحال است به این واسه معروف شده و از این موضوع استقبال می کند. محمدی در بازی پیکان و سپاهان هم نشان داد در حال بهبود عملکرد خود است و دو پرتاب بالای 50 تا 60 متری را انجام داد که در ادامه می بینید:

پرتاب اول از وسط حدود اواسط زمین به داخل محوطه 6 قدم سپاهان و پرتاب دوم از از کنار پرچم کرنر زمین پیکان تا بعد از میانه زمین حریف!

 

حجم ویدیو: 1.20M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19 دانلود ویدیو
  • نازی ارسالی در

    ماشالله خدا کمکت کنه موفق باشی

دیدگاه تان را بنویسید